dziwny drink

1. Data: 2001-08-23 15:57:37

Temat: dziwny drink
Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm, wiecie co zrobiłam? Bardzo dziwnego drinka z curacao blue. O dziwo smako
wał fajnie, a myślałam, że będzie tylko fajnie wyglądał.
A składał się ze zmiażdżonych ananasów z sokiem z puszki, curacao oraz jogu
rtu zmieszanego z cukrem i sokiem z grapefruita.

przepis znalazłam w książeczce z long drinkami, a zastosowałam, bo nie zawie
rał angostury.

Pa
Wkn

1. Data: 2001-08-23 18:16:10

Temat: Re: dziwny drink
Od: "Kaliope" <k...@p...krakow.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> napisał w wiadomości
> Hm, wiecie co zrobiłam? Bardzo dziwnego drinka z curacao blue. O dziwo
smako
> wał fajnie, a myślałam, że będzie tylko fajnie wyglądał.

Hejka!

Przypomnialo mi sie przez ten jogurt o ktorym pisalas...Robie czasami
Curacao z mlekiem skondensowanym (tak jak sie robi malibu z mleczkiem),
kilka kostek lodu, curacao, mleko skondensowane i szczypta cynamonu laduja w
shakerze ;-)))) Potrzasasz dlugo, az nie bedzie sluchac gruchotania lodu i
gotowe;-))) Pierwszy raz jak uslyszalam o tym drinku to mi sie smiac
chcialo, ale jest to calkiem interesujace;-)

Pozdrowionka,

Kaliope (upajajaca sie herbatka;-)

--
Barbara Łączna
k...@p...krakow.pl

1. Data: 2001-08-23 19:55:59

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wknpim <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m39hr$c97$...@n...tpi.pl...
> Hm, wiecie co zrobiłam? Bardzo dziwnego drinka z curacao blue.
tos mi dziewczyno z nieba spadla! U mnie /oczywiscie czeski/ juz pol roku
stoi w lodowce i nie wiem co z nim zrobic:-)

> O dziwo smako
> wał fajnie, a myślałam, że będzie tylko fajnie wyglądał.
Niebieskie... i fajny wyglad:-) hmmm pwiedzial bym oryginalnie:-)

> A składał się ze zmiażdżonych ananasów z sokiem z puszki,
tzn.... zmiazdzonych? opisz dokladnie nie chcem sobie drinka
spartolic:-)))))

> curacao oraz jogu
> rtu zmieszanego z cukrem i sokiem z grapefruita.
jogurt jak mniemam naturalny?

Wiec jak masz jeszcze jakis rpzepisik z cura cao blue to czekam:-) a ten
dokladniej prosze:-) hmmm, pozatym to nie bylo za slabe? curacao ejst malo
procentowe chyba 34?

Pozdrawiam
jacek

1. Data: 2001-08-23 20:46:49

Od: "Wknpim" <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <l...@n...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9m3o5m$r8r$...@n...tpi.pl...
> [...]
> stoi w lodowce i nie wiem co z nim zrobic:-)

> tzn.... zmiazdzonych? opisz dokladnie nie chcem sobie drinka

Więc uwaga, ale ostrzegam, że drink nie jest ostry, raczej smaczna lura wych
odzi:
ok. 50 gram ananasa z puszki
20 ml curacao
ok. 75 gram jogurtu naturalnego
1 łyżeczka cukru
1/ garapefruita

ananasa zmiksować, wpakować do kieliszka, delikatnie zalać curacao blue, żeb
y się warstwy zrobiły. Wymieszać jogurt z cukrem i sokiem i powoli wlać na c
uracao. Jak dobrze podolewasz to będą wyraźnie widoczne 3 warstwy.
Ładnie to wygląda.
Potem łup w to parasolkę i wyp[ić te 3 warstwy: żółtą, niebieska i białą.

Wkn

1. Data: 2001-08-24 02:15:32

Od: "Jacek" <l...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wknpim <d...@p...gdansk.sdi.tpnet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:9m3qg1$a1b$...@n...tpi.pl...
> Więc uwaga, ale ostrzegam, że drink nie jest ostry, raczej smaczna lura
wych
> odzi:
a doleje do tego %:-))))))) i moze bedzie jedna warstwa wiecej:-))) jak juz
mowimy o warstwach to polecam to co ostatnio mi dali w klubie zupelnie
bezalkoholowe a smakuje dosc dziwnie, smiesznie, a wyglada rpzeslicznie...:
potrzebne tylko dwa soki bananowy i porzeczkowy najpierw wlewasz babnanowego
potem po krawedziach porzeczkowego i juz jeszcze przed tym lodu duzio i
pycha mieszanka soczkow:-) pic ze slomka:-) A zaraz zaczynam drukowac tego
drinka z curacao:-) a jutro powiem co mi z tego wyszlo:-)

Pozdrawiam
Jacek ktory nosi sie z zamiarem fotografowania wszystkich potraw ktore
wyczaruje w celu pozniejszego zamieszczenia ich na swojej stronce www:-)

Pomocy
kabaczek
znowu o piersiach - a jakie łatwe!
Re: angostura bitter