Strajk w rodzinie!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-08-23 17:19:11

Temat: Strajk w rodzinie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "redakcja" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witajcie
W dniu dzisijszym moja rodzina sie oflagowala i wystosowala
petycje ze oni juz potraw ostrych oraz z dodatkiem sera zoltego jesc nie
beda. Jak pamietacie ostnio pisalem ze i cebule maja w nosie i moje
egzotyczne potrawy.
Argumenty typu "że powyrzucam z domu i do jadlodajni" na niewiele sie zdaly.
Dlatego jak zawsze odwoluje sie do waszej wiedzy i propozycji
na tzw "lekka kuchnie".wdzieczny bede za same tytuly
A bym zapomnial nie naleza do wegeterianow:_)))
Pozdrawiam
sebastian
redakcja@leksykony.pl-->> http://www.leksykony.pl
Serwis Leksykony - Liczne encyklopedie i slowniki.
Serwisy zwiazane z historia, zabytkami, religia, sztuka, geografia, muzeami.
Connected Services from history, with monuments, religion, art, geography.
Encyclopaedias and dictionaries. Services of collectors.

1. Data: 2001-08-24 19:49:12

Temat: Re: Strajk w rodzinie!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "redakcja" <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki Aga!!!
Postaram sie cos im przemycic z Twoich propozycji:)
Nadzieja w Tobie
sebastian

1. Data: 2001-08-25 18:56:58

Od: "Agnieszka Litwin" <a...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "redakcja" <r...@l...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> na tzw "lekka kuchnie".wdzieczny bede za same tytuly
> A bym zapomnial nie naleza do wegeterianow:_)))

Moze sosik zm cieleciny, kurczak pieczony, zupa pomidorowa ze siezych
pomidorow z makaronikiem, szczawiowka z mieskiem i jajkiem, barszcz czerwony
z juajeczkiem, ogorkowa, mielony z buraczkami, watrobka z cebulka, jajka
sadzone z ziemniakami i salata (troche wiosenne ale pycha), bitki wolowe w
sosie, zrazy zawijane z kasza gryczana, potrawka z kuurczaka, piersi
drobiowe w kaszcze kukurydzianej........

Aga ktora dostala slinotoku na sama mysl o tych pysznosciach

1. Data: 2001-08-28 11:03:57

Od: "Barbara Jarosik" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Moze zupka mleczna, albo jajka na miekko???
Jak moj mezus ma dosyc czosnku (cebuli - jak ja widzi - zupelnie nie rusza)
to wola wlasnie o jajeczka...
A jak cos miesnego, to moze mielone (slabo doprawione, niemal bezplciowe - w
stylu Tesciowki ;-)))

Pozdrawiam - Basia

> [...]
> Connected Services from history, with monuments, religion, art, geography.
> Encyclopaedias and dictionaries. Services of collectors.

dziwny drink
Pomocy
kabaczek
znowu o piersiach - a jakie łatwe!