dziwny sen

1. Data: 2001-04-15 16:49:50

Temat: dziwny sen
Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

hey!

mialem dzisiaj dziwny ( jak zwykle ) i dosyc ciekawy sen

otoz ja razem z moja rodzina mialem spotkanie z psychologiem......zadawal on
mi bardzo dziwne pytania.... a jednym z nich bylo jakie mam sny, czyli koles
pytal sie mnie we snie jakie mam sny :)) oczywiscie mu uczciwie
opowiedzialem...
no dobra.....po jakims czasie przyszedl z powrotem i odpowiedzial (
zdiagnozowal) mi w bardzo dziwny i nielogiczny sposob
wywnioskowujac z tego co mu powiedzialem wczesniej co mi dolega
za drobna pomoca osob trzecich ( we snie nadal) dowiedzialem sie czego mi
tak naprawde brakuje......
nie wiem jaka jest magiczna sila tych snow....ale moj osobisty :) psycholog
w mojej glowie podpowiedzial mi wiecej niz ja moglbym sobie w normalny dzien

i co wy na to?

pozdrawiam
rsn

1. Data: 2001-04-23 16:33:06

Temat: Re: dziwny sen
Od: "ogion" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mr Baalberith ...

> otoz ja razem z moja rodzina mialem spotkanie z
psychologiem......zadawal on
> mi bardzo dziwne pytania.... a jednym z nich bylo jakie mam sny, (...)
po jakims czasie przyszedl z powrotem i odpowiedzial mi w bardzo dziwny
> [...]
psycholog
> w mojej glowie podpowiedzial mi wiecej niz ja moglbym sobie w normalny

Piękny sen. Po to są. Dobrze, że słuchasz :-)

og

1. Data: 2001-04-25 12:28:13

Od: "Beve" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ogion" <o...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> psycholog
> dzien

> Piękny sen. Po to są. Dobrze, że słuchasz :-)

Coś w tych snach chyba jest. Niektórzy twierdzą że po prostu wspomnienia,
czasem te których się nie zauważa. W zasadzie jeśli wykluczyć pierwiastek
magiczny, to chyba pozostaje tylko podświadomość, nadświadomość,
generalnie - coś co wiemy nieświadomie. A zważywszy na bogactwo i
niesamowitą trafność niektórych snów - wiemy więcej niż nam się wydaje :)
Tylko jak się do tego dostać na jawie....

1. Data: 2001-04-25 22:43:17

Od: "Mr Baalberith" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niesamowitą trafność niektórych snów - wiemy więcej niż nam się wydaje :)
> Tylko jak się do tego dostać na jawie....

a mi sie wydaje, ze moj mozg mysli za mnie :))) i czasami 'przez przypadek'
jakies informacje sie dostana do mojej czesci odpowiedzialnej za zrozumienie
tych mysli.......czasem probuje wydobyc je tak abym wiedzial choc po czesci
co moj mozg kombinuje :))......

1. Data: 2001-04-26 15:07:22

Od: "ogion" <o...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Beve ...

> "ogion" ...

> Coś w tych snach chyba jest.
(...)
> Tylko jak się do tego dostać na jawie....

Jakiej jawie? ;-)

Og

brain.exe
Granica współpracy w zespole
BIG BROTHER a Kosciol
Re: "Bog jest wszystkim i wszystko jest Bogiem" c.d. (dlugie - odp. dla Pinopy, Czarka )
Re: Bioxetin