dziwny ze mnie przypadek

1. Data: 2010-05-15 22:53:58

Temat: dziwny ze mnie przypadek
Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak siedzę po nocy i zastanawiam się co może mi dolegać, praktycznie
większość z tego prześladuje mnie odkąd pamiętam

Generalnie prawie zawsze czuję się nienajlepiej, pozbawiony energii, śpiący
i bez większej ochoty na większy wysiłek fizyczny, zresztą ochota jest
tylko ciało nie bardzo chce brać w tym udział. Trochę lepiej czuję sie
jesienią i zimą, których zresztą nie znoszę, ale jak przychodzi upragniona
wiosna dopada mnie niemoc. Znacznie lepiej też czuję się wieczorami niż
podczas dnia.
Lepiej też czuję się po wypiciu alkoholu, po mocniejszym piciu czasami parę
dni ale nie jest to regułą. Nawet mam wrażenie, że po spożyciu małej ilości
alkoholu jestem bardziej trzeźwy niż gdy nie piję bo na trzeźwo miewam
okresy takiego "zamroczenia", jestem taki pływający i wtedy właśnie mam
najmniej sił na cokolwiek.
Nie piję często, kiedyś piłem jeszcze żadziej bo nawet nie raz na miesiąc
czy dwa. Z tych dziwniejszych rzeczy to jak zbiera mnie jakieś chorobsko,
czuję sie nie najlepiej ale niemoc jakby przechodzi - paradoksalnie jestem
osłabiony chorobą a mam więcej energii.
Mam lekką otyłość, dawniej dość czesto sprawdzałem poziom cukru ale wyniki
były dobe a nawet w niższej strefie normy. Jestem allergikiem na pyłki po
oczulaniu i obecnie mi już nie przeszkadzają.
W dziecinstwie miałem jakieś porażenie nerwowe po szczepionce, jakąś
drętwotę, nie ruszałem palcami- ale chyba nie trwało to długo. Jako
nastolatek miałem zrobione badania i na nich wyszło porażenie z regeneracją.
Ogólnie raczej nie widać skutków, może trochę palce. Parę lat temu leczyłem
depresję bo miałem okres totalnej niemocy, wziołem trochę lekkich leków i
mi chyba przeszło. No przynajmniej nie czuję się tak podle jak wtedy.
Ciśnienie mam najczęsciej w okolicy 115-80 a moja temperatura ciała jest
poniżej 36,6 . Jak jestem chory temp mi spada a jak już jestem bardzo chory
to przy 37 jestem prawie obłożnie chory i nie nadający się do niczego.

To tyle, no wiem że ciocia glinka wszystko naprawi ale niekoniecznie mi sie
do niej spieszy. Jakieś pomysły ?

2. Data: 2010-05-16 06:20:23

Temat: Re: dziwny ze mnie przypadek
Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 00:53, "Vet" <k...@o...pl> wrote:
> [...]
>
> To tyle, no wiem że ciocia glinka wszystko naprawi ale niekoniecznie mi sie

Chronic Fatigue Syndrome, a reszta to hipochondria i lenistwo
patentowane :)
ps. schudnij

iza

3. Data: 2010-05-16 08:19:48

Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chronic Fatigue Syndrome, a reszta to hipochondria i lenistwo
patentowane :)
ps. schudnij
iza

dzięki poczytam
lenistwo też ale ale bardziej płynące od strony ciała niż umysłu czyli
chciałbym wiele ale powera brak :(

no i na dokładkę dolegliwości o jakich nie wspomniałem:

przy większym wysiłku fizycznym lekkie zawroty głowy przy jego dłuższym
trwaniu przechodzące w mdłości
od paru lat nieustanne dzwonienie w uszach.

No i jak pisałem większość tego doskwiera mi z grubasza 20 jak nie więcej
lat :(

4. Data: 2010-05-16 08:42:33

Od: "Janina Kolina" <k...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> przy większym wysiłku fizycznym lekkie zawroty głowy przy jego dłuższym

DIETA!!!!!
Pójdz do lekarza (najlepiej tmc) i po 4-6 tygodniach ustwienia prawidłowej
diety wszystko mine

jk

5. Data: 2010-05-16 12:14:24

Od: "Papa5merf" <P...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Órzytkownik "Vet" napisał:
> [...]
> nastolatek miałem zrobione badania i na nich wyszło porażenie z
> regeneracją. Ogólnie raczej nie widać skutków, może trochę palce.

i niestety to jest najprawdopodobniej przyczyna twoich dolegliwości!:O(
te szczepienia dzieci właśnie po to są żeby szkodzić, one tylko z nazwy mają
szczepić, wiem ze normalnym ludziom się to w głowach nie mieści i tobie
pewnie też, ale to są fakty, jestes ofiarą medycyny, zostałęś trwale
upośledzony psychofizycznie, pewnie nawet twoja otyłość jest przyczyną tej
szczepionki:O(

> Parę lat temu leczyłem depresję bo miałem okres totalnej niemocy,
> wziołem trochę lekkich leków i mi chyba przeszło.

podpowiem znowu w podobnym tonie, czy masz przypadkiem jakeiś czarne
rtęciowe plomby?
jeśli tak to je usuń, s one często jedyną przyczyną niezidentyfikowanych
depresji i chorób psychicznych:O(

6. Data: 2010-05-16 13:27:52

Od: STranger <p...@b...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-16 00:53, Vet pisze:
> (...)
>
> To tyle, no wiem ?e ciocia glinka wszystko naprawi ale niekoniecznie mi sie
> do niej spieszy. Jakie? pomys?y ?

Same elementarne sprawy, o których wiesz zapewne a nie stosujesz.
Zacznij ćwiczyć, najłatwiej i najwygodniej na siłowni, bo chodzisz tam
tylko z 2- 3 razy w tygodniu, a po wyjściu zapominasz.
Rób treningi mieszane czyli siłowe z aerobowymi. Poza tym rower i
codziennie te pół godziny minimum na świeżym powietrzu proponuję
pojeździć. Albo ze 3x w tygodniu godzinę lub dłużej. Możesz dojeżdżać na
rowerze do pracy. Alternatywnie zamiast roweru zacznij biegać truchtem,
albo chociaż na początku długie spacery szybkim krokiem - nie wiem jaką
masz kondycję. Do tego zdrowo się odżywiaj, warzywa, owoce, wysoko
białkowe produkty, zdrowe tłuszcze, ogranicz napoje z aspartamem i
cukrem. Zacznij chodzić spać na długo przed północą, wstawaj dość
wcześnie, ale nie wcześniej niż po 7-8 h snu. Z alkoholu to tylko
czerwone wino, ewentualnie jedno piwo raz w tygodniu. Mniej bzdurnej
telewizji, więcej dobrej lektury, albo radia, ewentualnie dobre filmy.
A reszta twoich zachowań i przyzwyczajeń sama się zmieni z czasem, co
zaowocuje dobrym samopoczuciem.
Po miesiącu będziesz innym człowiekiem.

--
STranger

7. Data: 2010-05-16 13:43:38

Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> rowerze do pracy. Alternatywnie zamiast roweru zacznij biegać truchtem,
> albo chociaż na początku długie spacery szybkim krokiem - nie wiem jaką

No tak podstawy ale jak ćwiczyć gdy sił brak, kości bolą a stawy wykręca?
Cieszyłem się, że po zimie pojezdze na rowerze, wyjechałem i od razu kolano
odmówiło posłuszeństwa ostro kłując. Wybrałem się na długie spacery i
zauważyłem, że potem nawet 2-3 dni jestem w gorszym stanie, bardziej śpiący,
pozbawiony energii i "pływający". Podobnie po większym wysiłku jest mi
zwyczajnie niedobrze, zamęt w głowie i mniejsze lub większe nudności. Jak
ktoś nie wie co czuję, mówi że mam mało ruchu i przez to się źle czuję ale
jak sie ruszam to czuję sie jeszcze gorzej, takie błędne koło.

8. Data: 2010-05-16 17:06:24

Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

"Vet" hsosqe$lla$...@i...gazeta.pl

> [...]
> że mam mało ruchu i przez to się źle czuję ale jak sie ruszam to czuję sie

Gdy ja mam Twoje objawy, to wiem, że mam strzelić sobie działkę Diffumaxa. :)
Obok astmy rozwinęła się równoległa choroba -- u każdego widzę objawy astmy.
Może to nie jest głupim pomysłem -- zbadanie, czy nie jesteś alergikiem? :)

--
.`'.-. ._. .-.
.'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

9. Data: 2010-05-16 17:29:00

Od: Izabela <o...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

On 16 Maj, 19:06, "Eneuel Leszek Ciszewski"
> "Vet" hsosqe$l...@i...gazeta.pl

> Gdy ja mam Twoje objawy, to wiem, że mam strzelić sobie działkę Diffumaxa. :)
> Obok astmy rozwinęła się równoległa choroba -- u każdego widzę objawy astmy.
> Może to nie jest głupim pomysłem -- zbadanie, czy nie jesteś alergikiem? :)
>
> --
>    .`'.-.         ._.                           .-.
>    .'O`-'     ., ; o.'    eneuel@@gmail.com    '.O_'
>    `-:`-'.'.  '`\.'`.'    ~'~'~'~'~'~'~'~'~    o.`.,
>   o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/.... 157167177

Miałabym do ciebie kilka zdań na priv, byłoby to możliwe?

iza

10. Data: 2010-05-16 17:56:37

Od: "Vet" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> astmy.
> Może to nie jest głupim pomysłem -- zbadanie, czy nie jesteś alergikiem?

alergikiem na pyłki z objawami kichania i łzawienia byłem przez jakieś 15
lat, po 4 letnim odczulaniu objawy przeszły, podobnie było z kurzem choć w
mniejszym stopniu i też się z tego odczulałem
Co do astmy to boję się, że to moje kichanie przez naście lat kiedyś da o
sobie znać

Pytanie o dawne szczepionki przeciw wściekliźnie
neoral i deprim
{tarczyca] różnice w wynikach
galaretka a dretwienie rak
Depilacja intymna