Re: dziwny ze mnie przypadek

From: "Papa5merf" <P...@p...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dziwny ze mnie przypadek
Date: Sun, 16 May 2010 14:14:24 +0200

Órzytkownik "Vet" napisał:
> [...]
> śpiący i bez większej ochoty na większy wysiłek fizyczny, zresztą ochota
> jest tylko ciało nie bardzo chce brać w tym udział. Trochę lepiej czuję
> sie jesienią i zimą, których zresztą nie znoszę, ale jak przychodzi
> upragniona wiosna dopada mnie niemoc. Znacznie lepiej też czuję się
> wieczorami niż podczas dnia. /ciap/
> W dziecinstwie miałem jakieś porażenie nerwowe po szczepionce, jakąś
> drętwotę, nie ruszałem palcami- ale chyba nie trwało to długo. Jako
> nastolatek miałem zrobione badania i na nich wyszło porażenie z
> regeneracją. Ogólnie raczej nie widać skutków, może trochę palce.

i niestety to jest najprawdopodobniej przyczyna twoich dolegliwości!:O(
te szczepienia dzieci właśnie po to są żeby szkodzić, one tylko z nazwy mają
szczepić, wiem ze normalnym ludziom się to w głowach nie mieści i tobie
pewnie też, ale to są fakty, jestes ofiarą medycyny, zostałęś trwale
upośledzony psychofizycznie, pewnie nawet twoja otyłość jest przyczyną tej
szczepionki:O(

> Parę lat temu leczyłem depresję bo miałem okres totalnej niemocy,
> wziołem trochę lekkich leków i mi chyba przeszło.

podpowiem znowu w podobnym tonie, czy masz przypadkiem jakeiś czarne
rtęciowe plomby?
jeśli tak to je usuń, s one często jedyną przyczyną niezidentyfikowanych
depresji i chorób psychicznych:O(