Re: dziwny ze mnie przypadek

From: STranger <p...@b...ru>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: dziwny ze mnie przypadek
Date: Sun, 16 May 2010 15:27:52 +0200

W dniu 2010-05-16 00:53, Vet pisze:
> (...)
>
> To tyle, no wiem ?e ciocia glinka wszystko naprawi ale niekoniecznie mi sie
> do niej spieszy. Jakie? pomys?y ?

Same elementarne sprawy, o których wiesz zapewne a nie stosujesz.
Zacznij ćwiczyć, najłatwiej i najwygodniej na siłowni, bo chodzisz tam
tylko z 2- 3 razy w tygodniu, a po wyjściu zapominasz.
Rób treningi mieszane czyli siłowe z aerobowymi. Poza tym rower i
codziennie te pół godziny minimum na świeżym powietrzu proponuję
pojeździć. Albo ze 3x w tygodniu godzinę lub dłużej. Możesz dojeżdżać na
rowerze do pracy. Alternatywnie zamiast roweru zacznij biegać truchtem,
albo chociaż na początku długie spacery szybkim krokiem - nie wiem jaką
masz kondycję. Do tego zdrowo się odżywiaj, warzywa, owoce, wysoko
białkowe produkty, zdrowe tłuszcze, ogranicz napoje z aspartamem i
cukrem. Zacznij chodzić spać na długo przed północą, wstawaj dość
wcześnie, ale nie wcześniej niż po 7-8 h snu. Z alkoholu to tylko
czerwone wino, ewentualnie jedno piwo raz w tygodniu. Mniej bzdurnej
telewizji, więcej dobrej lektury, albo radia, ewentualnie dobre filmy.
A reszta twoich zachowań i przyzwyczajeń sama się zmieni z czasem, co
zaowocuje dobrym samopoczuciem.
Po miesiącu będziesz innym człowiekiem.

--
STranger