Re: e-deklaracje

Data: 2012-04-28 06:27:39
Temat: Re: e-deklaracje
Od: zażółcony <r...@c...pl>

W dniu 2012-04-27 21:29, Chiron pisze:

> Druidowie, kahuni, kapłani voo- doo na Haiti- wszyscy oni używali swej
> mocy do ochrony. Często dawało to ochronę- i to znaczną. Jednak-
> nie_była_ona_wystarczająca. Druga strona bardzo chce wojny- i użyje do
> tego całej swej mocy. Nie istnieje taka moc, ktora chroni skutecznie od
> wojny. Jednak - miejmy nadzieję- uchroni od przegranej

No ale z jakiego kierunku byś widział tą wojnę, skąd przyjdzie ?
Bo np. Europa, a szczególnie Polska, inaczej niż USA prowadzi jednak
politykę ograniczania kredytu, czyli generowania pieniądza.
Może tego nie widać, bo to niby Europa jest ta socjalistyczna,
co finansuje się z długu publicznego, ale to dolar jest źródłem
konfliktów na świecie, nie Euro.
A sytuację, kiedy ktoś budził się z nic nie wartym papierem
w sejfie to już przeżywano nie raz i nie dwa. Choćby i w 2008 r.
ostatnio, masowo.
Nie wiem, jakie 'odczucia' w kwestii papieru są w krajach takich, jak
np. Białoruś.