Re: e-deklaracje

Data: 2012-04-29 19:07:48
Temat: Re: e-deklaracje
Od: Flyer <f...@g...pl>

In article <jnesk3$vv3$3@news.icm.edu.pl>, x...@p...fm
says...

> E, no to Ty się pośpieszyłaś.
>
> BTW Czy oprócz potwierdzenia był jakiś sposób, żeby sobie wydrukować
> kopię? Bo jakoś nie pomyślałam o tym, a pewnie by się przydała.

Z programu rządowego można w każdym momencie wydrukować kopię i
potwierdzenie, można też zapisać kopię danych na np. pendrive
[vel. klucz usb]. A co do wysyłania - wysyłam od trzech lat i
bez problemu. W tym roku wysłałem na początku kwietnia i
potwierdzenie poprawności [vel. Urzędowe Poświadczenie Odbioru]
odebrałem chyba po 3 minutach.
Od trzech lat sprawdzam też poprawność obliczeń [internet, rok i
dwa lata temu "darowizna z krwi", 1% na jakieś szczytne cele,
przychód tylko z jednej umowy o pracę] i wszystko się zgadza.

PF