echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy

21. Data: 2007-10-02 12:33:25

Temat: Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> nie, nie nie. Po pierwsze, chłop nie ma ani pół objawu boreliozy,

IMHO to co opisuje w dużej części objawów pasuje również do boreliozy.

> więc
> system immunologiczny ma wolny i w pełni sprawny (na tyle sprawny, na ile
> mu tryb życia pozwala). Po drugie, rozwój candida i innych drożdży w
> przewodzie pokarmowym nie zależy od siły układu immunologicznego tylko od
> zasłodzenia układu pokarmowego / stanu flory bakteryjnej. Ta teoria
> odpada :)

Z tym się nie zgodzę zupełnie. Internetową Candide :) mają osoby, które są
przewlekle chore (nie ważne na co). Mają ją ponieważ ich organizm jest
osłabiony, a system imunologiczny rozwalony. Celowo napisałem Internetową
ponieważ każdy lekarz Ci powie że to nie jest żadna Candida.

Hihi :) oczywiście są wyjątki jak ktoś mieszka w takich warunkach jak Ty
mieszkałeś to wszystko się może zdarzyć :). Jedzenie cukru ma na to wpływ,
ale jak cukru nie będzie jadł to to osłabi nie tylko tą "Candidę" ale też
jego samego i mu to pomoże ale tylko na chwilę. Ale z tym że w jego sytuacji
powinien ograniczyć cukrier i zacząć zdrowo się odrzywiać oczywiście się
zgadzam bo to mu pomoże i poprawi jego samopoczucie ale nie wyleczy go.

Jak już pisałem to co on ma to nie jest Candida żadna tylko efekt osłabienia
organizmu. Prawdziwą Candide mają chorzy na AIDS i inne ciężkie choroby
które rozwalają system imunologiczny, doprowadzając do posocznicy. Dopóki
nie wyleczy się z tego co mu naprawdę dolega to tą "Candide" będzie miał,
chociażby ją leczył. Oczywiście w internecie jest mnóstwo bzdur na temat
"Candidozy" rozpowszechnionych przez firmy, które na tym zarabiają oraz
samych ludzi którzy świrują na tym punkcie :) tak jak Ty. Czasami te cudowne
leki jak citrosept, aloes itd. itp warto stosować ponieważ one wzmacniają
organizm i poprawiają samopoczucie ale dopóki nie wyleczy się z tego co mu
naprawdę dolega to jego sytuacja będzie wyglądała tak a nie inaczej. A co mu
dolega cieżko powiedzieć :).

22. Data: 2007-10-02 12:56:10

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> naprawdę dolega to jego sytuacja będzie wyglądała tak a nie inaczej. A co mu

Chodze w chmurze 'pyłu' Jest to bardzo ciężkie bo mam swojego rodzaju
dystyngowane maniery (za dlugo by wyjasniac) Interesuje sie swego rodzaju
savoir vivrem a tu tymczasem chodzę w chmurze pyłu. Citrosept albo grejfrut
pomagał realnie - citrosept to kosi ale pewnie tylko osad na jezyku a ja
mam cos pewnie w plucach. Moze jakies INNE LEKARSTWO by mi pomoglo
bardziej ale nie znam - gdybyktos znal nazwe czegos podobnego
to chetnie wypróbuję. Nie wiem czy to sie wzielo z oslabienia organizmu
- wydaje mi sie ze mnie to dopadlo kiedyś w ciagu jednego wieczoru -
juz kiedys pisalem - po zjedzeniu kiedyś jakiegos niezwykle
żrącego spagetti z sosem czosnkowym w jakiejs wydaje się 'podtruwalni'
przy wisle w toruniu - na początku uczucie spocenia w ustach (bardzo
mocne i dziwne, nie moglem wtedy od tego spac - pozniej w kilka tygodni
powstal osad na jezyku - taraz po kilku juz latach łażenia z tym
nie mam specjalnego dyskomfortu w jamie ustnej ale problemem jest
ta otaczajaca mnie chmura. Jedyne co mi przychodzi do glowy to
ze moge wyrwać dwa korzenie (pniaki) jakie mam niewyrwane - moze
one podtruwają mi organizm co skutkuje chmurą - tak powiedzialo
ze dwu lekarzy - ze to mozliwe - wyrwę je ale wątpie czy to to
niestety - cos mi sie nie wydaje. Robilem ze 3 mce temu ogolne badania
kilku parametrow krwi i wszystko ok - miesci sie w normie.

js

23. Data: 2007-10-02 13:53:11

Od: "Kurciok" <k...@p...BEZSPAMUonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]

Hihi :) jaka znowu chmura pyłu (widzę że już osiągasz wyższy poziom
świadomości :). Ogólnie to będzie Ci pomagało wszystko co wzmacnia organizm.
Zjesz sobie witaminki to Ci pomogą, wypijesz herbatkę leczniczą też pomoże.
Tylko nie przesadzaj. Ale wyleczyć to się tym nie wyleczysz, ja nie wiem co
Ci jest.

A jak chcesz parę linków do tego co moim zdaniem poprawi Twoje samopoczucie
to:

http://www.allegro.pl/item250214308__algi_morskie_.h
tml,

http://www.deprim.pl/,

http://www.allegro.pl/item250069126_omega_3_6_9_1000
mg_100kaps_ukl_krazenia.html
(zamiast tego możesz używać oliwy z oliwek)

http://www.magicznyogrod.pl/paudarcolapacho-p-110.ht
ml?osCsid=a4626967a9e365690739a8e3310fa818

i jeszcze wiele innych rzeczy, przede wszystkim sport :) i dużo dobrego
jedzonka. Tylko pamiętaj że z niczym nie można przesadzać. A to co Ci
podałem to są rzeczy, które pomagają (prawie przy każdej chorobie), a nie
leczą.

24. Data: 2007-10-02 15:27:39

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Oct 2007 00:45:22 +0200, tomek wilicki wrote:

> ps. coś gość pisał o drętwiejących opuszkach palców, w przypadku
> neuroinfekcji drętwiałby albo jeden palec, albo jedna ręka.

Jakim cudem? Jakem neurolog - nie widzę żadnego sensu w tym
stwierdzeniu.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

25. Data: 2007-10-02 16:01:45

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

> Jakim cudem? Jakem neurolog - nie widzę żadnego sensu w tym
> stwierdzeniu.

No, to już powinieneś zakaźnika zapytać, ja wiem tylko że przy podejrzeniu
neuroboreliozy bada się właśnie przede wszystkim asymetryczność objawów -
jest to jedno z kryteriów używanych do postawienia początkowej diagnozy.
Dlaczego tak jest - nie wiem, pewnie krętki atakują układ nerwowy w taki a
nie inny sposób, zaatakują węzeł nerwowy z lewej strony, masz paraliż
lewostronny. To już Twoja działka, ja tylko piszę co wiem na temat
borelki :D Zresztą możliwe też że głupot się naczytałem i głupoty
powtarzam.

--
www.vegie.pl

26. Data: 2007-10-02 16:08:01

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kurciok wrote:

> IMHO to co opisuje w dużej części objawów pasuje również do boreliozy.

oj nie, borelioza to przede wszystkim przewlekłe objawy grypopodobne
połączone z bólem stawów, opuchlizną tychże oraz ogólnymi bólami (też z
uwzględnieniem stawów), w dalszej części zaburzenia funkcjonowania
ośrodkowego układu nerwowego. Objawy jakie gość opisał to hmm.. co tam
było? Mrowienie w palcach i nalot na języku?

> [...]
> osłabiony, a system imunologiczny rozwalony. Celowo napisałem Internetową
> ponieważ każdy lekarz Ci powie że to nie jest żadna Candida.

no wiesz, ogólnie kandydoza to raczej określenie na ciężki przypadek
przerostu drożdży połączony z infekcją ogólnoorganiczną - to jest stan
zagrożenia życia. Natomiast nadmiar candida nie jest jednostką chorobową,
ale może dość skutecznie utrudniać życie. Ot. takie utrapienie od którego
mogą np wystąpić zaburzenia w funkcjonowaniu nerwów obwodowych albo
krążenia.

> Ale z tym że w jego
> sytuacji powinien ograniczyć cukrier i zacząć zdrowo się odrzywiać
> oczywiście się zgadzam bo to mu pomoże i poprawi jego samopoczucie ale nie
> wyleczy go.

a ja stawiam, że jego problemy to w 99% zły tryb życia, za którym nie kryje
się żadna jednostka chorobowa :) No, jak zrobi Western Blota to wykluczy
albo potwierdzi boreliozę (dalej nie wiemy, jak wyglądał ten jego "rumien")
i wszystko będzie jasne, tak czy tak nawet jeśli jego borelioza przeżyła
antybiotyk, została zdziesiątkowana do tego stopnia, że nie ma prawa dawać
objawów chorobowych.

--
www.vegie.pl

27. Data: 2007-10-02 16:43:04

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> ośrodkowego układu nerwowego. Objawy jakie gość opisał to hmm.. co tam
> było? Mrowienie w palcach i nalot na języku?

również cierpniecia nóg (wyrażne) i dziwne ciągłe ale lekkie bóle głowy
oraz przelatujaca po ciele jakby w srodku bóle (kłócia) - moglbym je
nazwac nerwobólami gdybym wiedział czy t o tak sie nazywa ale nazwa
pasuje + ogolne fatalne samopoczucie (dziś lepiej dla odmiany)

> [...]
> albo potwierdzi boreliozę (dalej nie wiemy, jak wyglądał ten jego "rumien")

nie wiem jeszcze czy zrobię - zalezy od mojego samopoczucia i paniki

rumien, na początku wydawało mi sie ze moze to byc rumien bo jak na slad
po ugryzieniu bylo jakby dziwne - niby jak od ugryzienia ale za duze
(okolo 4 cm) ale dosyć blade - z takimi fotkami powaznych rumieni (które
zobaczylem pozniej) to nie mialo nic wspolnego, nie mialo tez żadnych sladów
pierscieniowatosci - mz nie byl to rumień, tylko "duzy slad po jakims
ugryzieniu"

> i wszystko będzie jasne, tak czy tak nawet jeśli jego borelioza przeżyła
> antybiotyk, została zdziesiątkowana do tego stopnia, że nie ma prawa dawać
> objawów chorobowych.

Czemu zakladasz ze ją mialem? JESLI te obiawy co powiadasz nie są
obiawami borelki (ze stawami mam raczej ok) i JESLI mozna olac rtpcr i
elise (elisa byla juz roiona po antybiotyku) to nie mam NIC co wskazywaloby
na borelke. To co ja mowielem mnie zle nastrajalo to glownie te wyniki
testow - samopoczucie kijowe ale jak mowie moze w zwiazku z czyms innym.

John Shade

28. Data: 2007-10-02 16:48:35

Od: "js" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> lewostronny. To już Twoja działka, ja tylko piszę co wiem na temat
> borelki :D Zresztą możliwe też że głupot się naczytałem i głupoty

tez coś czytalem o tym jednostronnym ale nie wiem dlaczego - trzeba by
doczytac - obecnie jednak nic nie czytam bo nie chce odpoczac

js

29. Data: 2007-10-02 17:12:59

Od: p...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> tez coś czytalem o tym jednostronnym ale nie wiem dlaczego - trzeba by
> doczytac - obecnie jednak nic nie czytam bo nie chce odpoczac
>
> js

Bo chce odpocząć

Mam pytanie - czy jestes pewien ze ta otaczajaca mnie chmura (co jest wynikiem
jakichś problemów ukladu oddechowego i na co troche pomaga citrosept
to candida ??) byloby to dla mnie wazne.

js

30. Data: 2007-10-02 18:26:34

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 02 Oct 2007 18:01:45 +0200, tomek wilicki wrote:

> No, to już powinieneś zakaźnika zapytać, ja wiem tylko że przy podejrzeniu
> neuroboreliozy bada się właśnie przede wszystkim asymetryczność objawów -

Etam.

Borelioza na przykład jest jedną z niewielu przyczyn obustronnego
porażenia nerwu twarzowego.

Dlaczego zamiast przepisywać zasłyszane od niewiadomo kogo bzdurki, nie
zaczniesz po prostu wizyty w bibliotece?

Roza nawrotowa
Roza nawrotowa
pytanie o klinikę
profilaktyka antymalaryczna