Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy

From: "js" <p...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: echinaceae i zenszen przy podejrzeniu boreliozy
Date: 2 Oct 2007 14:56:10 +0200

> IMHO to co opisuje w dużej części objawów pasuje również do boreliozy.

> Z tym się nie zgodzę zupełnie. Internetową Candide :) mają osoby, które są
> przewlekle chore (nie ważne na co). Mają ją ponieważ ich organizm jest
> osłabiony, a system imunologiczny rozwalony. Celowo napisałem Internetową
> ponieważ każdy lekarz Ci powie że to nie jest żadna Candida.
>

> Hihi :) oczywiście są wyjątki jak ktoś mieszka w takich warunkach jak Ty
> mieszkałeś to wszystko się może zdarzyć :). Jedzenie cukru ma na to wpływ,
> ale jak cukru nie będzie jadł to to osłabi nie tylko tą "Candidę" ale też
> [...]
Chodze w chmurze 'pyłu' Jest to bardzo ciężkie bo mam swojego rodzaju
dystyngowane maniery (za dlugo by wyjasniac) Interesuje sie swego rodzaju
savoir vivrem a tu tymczasem chodzę w chmurze pyłu. Citrosept albo grejfrut
pomagał realnie - citrosept to kosi ale pewnie tylko osad na jezyku a ja
mam cos pewnie w plucach. Moze jakies INNE LEKARSTWO by mi pomoglo
bardziej ale nie znam - gdybyktos znal nazwe czegos podobnego
to chetnie wypróbuję. Nie wiem czy to sie wzielo z oslabienia organizmu
- wydaje mi sie ze mnie to dopadlo kiedyś w ciagu jednego wieczoru -
juz kiedys pisalem - po zjedzeniu kiedyś jakiegos niezwykle
żrącego spagetti z sosem czosnkowym w jakiejs wydaje się 'podtruwalni'
przy wisle w toruniu - na początku uczucie spocenia w ustach (bardzo
mocne i dziwne, nie moglem wtedy od tego spac - pozniej w kilka tygodni
powstal osad na jezyku - taraz po kilku juz latach łażenia z tym
nie mam specjalnego dyskomfortu w jamie ustnej ale problemem jest
ta otaczajaca mnie chmura. Jedyne co mi przychodzi do glowy to
ze moge wyrwać dwa korzenie (pniaki) jakie mam niewyrwane - moze
one podtruwają mi organizm co skutkuje chmurą - tak powiedzialo
ze dwu lekarzy - ze to mozliwe - wyrwę je ale wątpie czy to to
niestety - cos mi sie nie wydaje. Robilem ze 3 mce temu ogolne badania
kilku parametrow krwi i wszystko ok - miesci sie w normie.

js