Reflux oesophagiyis i Gastritis billiaris?

1. Data: 2001-09-16 16:35:20

Temat: Reflux oesophagiyis i Gastritis billiaris?
Od: "Pacjentka" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mam cos takiego. Juz jakis czas sie lecze i na razie efektow brak. Rozni
lekarze wypowiadaja sie roznie na ten temat, ale poprawy nie widac. Juz nie
wiem co mam robic. Czy ktos moze mi pomoc? Odpowiedzi prosze na priv.

2. Data: 2001-11-04 17:03:22

Temat: egzamin
Od: "indii" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

mam pytanko [nietuziknowe rozpoczecie :)]
czy zakres materialu biologii, chemii czy tez fizyki bardzo wybiega poza
zakres wiedzy z tych dzialow na egzaminach na uczelnie medyczne? jesli tak,
to z jakich publikacji najlepiej korzystac by moc z powodzeniem startowac na
te wydzialy.. przepraszam za zasmiecanie listy.. bede wdzieczna za wskazowki
i info
jesli Panstwo roientujecie sie.. czy tzw. kursy przygotowawcze rzeczywiscie
przogotowuja do egzaminow? czy warto poswiecic czas i pieniadze na nie? czy
moze korzystniejsze jest wybranie korepetycji u nauczycieli.. jesli
korzystniejsze to pod jakim wzgledem [napewno nie cenowym]
jeszcze raz przepraszam.. i z gory dziekuje za chwile uwagi

kasik

3. Data: 2001-11-14 01:21:33

Temat: Re: egzamin
Od: "Grzegorz Kaszczynski" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Troszke niejasne to pierwsze pytanie, przemysl sobie co ma wybiegac poza
zakres czego i zapytaj jeszcze raz :-(

kursy przygotowawcze jakie?
na jakiej uczelni?

korepetycje u kogo?

??????? :-(((

pozdr
gkaszcz

4. Data: 2001-11-16 10:15:37

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

huh, zanim zaczniesz zdawac na medycynę, zastanów się czy Cię na to
stać! ;-)
liczyć trzeba tak: 6 lat studiów - ciężko jest dodatkowo pracowac bo
się czepiają jak Cię na jakichś zajęciach nie ma.
Potem staż - płacą tyle, że szkoda gadać
potem trzeba by zrobic specjalizację - 5-7 lat
efekt: zaczynasz zarabiać tak żeby utrzymać samą siebie mniej więcej
po około 15 latach od rozpoczęcia studiów.
Da się zrobić pod warunkiem że masz bogatych rodziców, albo w czasie
studiów złapiesz bogatego męża.
I niestety to JEST prawda.
Sam tego doświadczam na własnej skórze ;-(((( Tylko na bogategto męża
nie mogłem liczyć ;-)))
Wiem że nie zrobi to na Tobie wrazenia... na mnie też nie robiło jak
mi to klarowali, ale musiałem spróbować.
Pozdro
Massai

5. Data: 2001-11-16 12:51:32

Od: "indii" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

>kursy przygotowawcze jakie?
>na jakiej uczelni?
>
>korepetycje u kogo?

wiec..

zastanawia mnie fakt [choc juz to mniej wiecej sprawdzilam], czy zakres
materialu obowiazujacy na egzaminie na akademie medyczna wygracza w duzej
mierze poza material omawiany na zajeciach biologii, chemii i fizyki w
szkole sredniej. okazuje sie niestety ze szkola srednia nie jest w stanie
przygotowac do egzaminow. przykre to ale prawdziwe.

kurs organizowany jest w instytucie medicus w poznaniu.. nie mam zielonego
pojecia, czy takowe kursy istnieja przy AM

korepetycje? czesc moich znajomych 'uczeszcza' na zajecia face to face do
profesorow akademickich [np. dr adiunkcik fizyki na AM itp ]

wczesniej pisalam chaotycznie.. wynika to z totalnego zagubienia.. egzaminy
wkrotce a ja kompletnie nie wiem za co sie wziac.. od czego zaczac
powtarzanie .. co robic..

przepraszam za non-tematyczny list.. ale i dziekuje za chwile uwagi

indii

6. Data: 2001-11-16 13:23:29

Od: "Massai" <t...@b...ids.pl> szukaj wiadomości tego autora

No cóż, najprościej zajżeć sobie na <reklama> http://sidoz.ids.pl
dzial testy egzaminacyjne na akademie medyczne</reklama> ;-))))))) i
popróbować. Jak nie będziesz wiedzała to poszukaj w podręczniku - jak
nie będzie, to znaczy, że to pytanie wykracza poza zakres materiału. Z
tego co pamiętam (ale było to 8 lat temu ;-)) to po biol-chemie nie
było tak źle. Inna sprawa przypomnieć sobie materiał. I tu bym polecał
takie skrypty...jakie to było nazwisko... memoria fragilis est, ale
takie żółte 5 tomów, wszystko na tacy. Autor na D. bodajże. Chemię
polecam taką fioletowa... z tej samej serii. Nazwisko na G. chiba
;-)))) Ta chemia to był przebój - wszystkie "dziwaczne" pytania były
prawie żywcem wyjęte z tej ksiażki. W domciu poszukam i sprawdze
nazwiska.
Z fizyki nie umiem pomóc bo zawsze ją umiałem ;-))) i się specjalnie
nie przygotowywałem. Nawet udało mi sie zaskarżyć jedno pytanie... i
nawet przyznali mi rację i doliczyli wszystkim ten punkt. Of course
nie byłem jedyny ;-)))
Angielski to luzik.
Najgorsza jest chyba biologia bo AFAIR z tego przedmiotu było
najwięcej pytań spoza zakresu materiału szkoły średniej. Ale ja
jeszcze zdawałem ten stary "duży " test - 160 pytań... i nawet mi
nieźle poszło ;-)) 141 miałem czy jakoś tak.
Generalnie trzeba robić testy z poprzednich lat - tak około
dziesięciu, bardzo dużo pytań się powtarza. No może "bardzo dużo" to
źle powiedziane - raczej sporo.
Pozdrawiam i powodzenia
Massai

7. Data: 2001-11-17 21:33:38

Od: "indii" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

:)

> [...]
>;-)))) Ta chemia to był przebój - wszystkie "dziwaczne" pytania były
>prawie żywcem wyjęte z tej ksiażki. W domciu poszukam i sprawdze

wielkie dzienx za info.. bedzie jeszcze wieksze jesli znajdziesz chwile na
spr nazwisk..
ojej.. zabrzmialo jak.. hmm :))

jeszcze raz.. dziekuje

indii

Helicobacter pylori?!
Genetyczny bypass - gdzie można poczytać ?
Komisja lekarska z ZUSu
opuchlizna
sklerotyzacja