Re: egzaminy,

Data: 2001-03-06 17:45:32
Temat: Re: egzaminy,
Od: "LiBi" <l...@n...pl>

witam...

Użytkownik Cimeries <c...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:982oj8$l9q$...@n...tpi.pl...
> No i tu jest pies pogrzebany.
no wiesz.. psa na alt.sci.medycyna chowac... tfuj to niehumanitarne:-PP

Nowa matura wchodzi juz w przyszlym roku a
> zarowno uczniow jak i nauczycieli jej zasady to czeski film.
Niestety poniekad masz racje... mam troche znajomych zarowno po stronie
zdajacych jak i examinatorow.. i to wszystko to jedno wielkie bagno...:-(

Za pozno
> dotarly jakiekowiek informacje z ministerstwa,
Do ministerstwa to one dotarly dosc szybko... tyle ze z tamtad sie jakos
wydostawac nie chcialy:-( a cierpi mlody czlowiek...

uczniowie rocznika 83 to po
> prostu kroliki doswaidczalne.
No tak:-(( Ale ktos kiedys musi byc pierwszy:-(

>Przez trzy lata ucza sie starym tokiem a na
> koniec wlepia im sie zupelnie inny, trudniejszy egzamin.
cztery (LO) piecz (technika:-) w qwrum scislosci... ale nie zupelnie jest
tak... wiem ze osoby zdajace nowa mature sa juz szkolone pod jej kontem...

>Mysle, ze to
> swietny sposob aby zniszczyc zycie wielu mlodym ludziom juz na starcie.
Tu niestety masz racje...:-(((( Ale ja to rozumiem nieco inaczej...
przeciez kogos beda musieli przyjmowac na AM? jesli nawet na maturze
bedziesz mial malo pkt'ow a bedziesz bdb uczniem, to chyba i tak musza kogos
na Am'ki rpzyjkmowac? po prostu zmniejszy sie liczba pkt'ow wymaganych na
uczelnie.... z tego co mi wiadomo max to 100... a na AM (SLAM:-) potrzeba
85, ale beda przyjmowac do 80... ale nie wiem, czy to tylko plotka... czy
rzeczywistosc...

> Co jezeli matura pojdzie kiepsko? Pozegnac sie w wymarzonymi studiami?
Niestety:-((((( ale jesli amtura idzie kiepsko, znaczy ze to sei specjalnie
nie przywiazywalo do niej uwagi...:-((( PO prostu zostajesz podsumowany
kilkoma examinami, cale cztery lata ogolniaka, sprowadzaja sie do
sprawdzenia Twoich wiadomosci w kilku testach.... troche to smutne...

> obecnym systemie mozna przeciez startowac na studia kilkukrotnie.
Dostajesz 3x swiadectwo maturalne...:-) jak na razie... (ja tak dostalem:-)
i dajesz je z podaniem na uczelnie... potem bedzie juz tylko jedno, i w
zasadzie juz po tydzien, dwa po maturze ebdziesz wiedzial czy ejstes na AM,
czy tez wyladujesz na polibudzie z marnymi perspektywami na rpzyszlosc na
kierunku "pedagogika i nauczanie"...:-PPP

Zreszta
> moze to moja niewiedza, moze ktos o tym pomyslal. Niestety nie dotarlo to
do
> nauczycieli szkol srednich.:(
:-((((((

> Nowa mature powinny pisac roczniki, ktorych dopadla reforma na poziomie
> gimnazjum.
O tu sie zgadzam calkowicie! Doslownie.... hmm, myslales o pedagogice? :-)))

> No i na szczescie mnie ten problem tez nie dotyczy.
i ufff... ale kto wie, ciekawe jak by to bylo...? no ale na szczescie to juz
tylko mile/niemile* *niewlasciwe skreslic... wspomnienie:-)

LiBi -student med; tech. ekonomista
Cytaty zostaly pociete tendencyjnie, a odpowiedzi nie
uwzgledniaja innego niz moj punkt widzenia:)