Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
ews.man.poznan.pl!news.ipartners.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news
.onet.pl!not-for-mail
From: "::: Solana :::" <s...@h...com>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: eh...strona grupy;)
Date: Mon, 19 Aug 2002 23:08:00 +0200
Organization: news.onet.pl
Lines: 28
Sender: s...@p...onet.pl@t6o56p120.telia.com
Message-ID: <ajrmkb$47i$1@news.onet.pl>
References: <ajr8no$5lr$1@news.tpi.pl>
NNTP-Posting-Host: t6o56p120.telia.com
X-Trace: news.onet.pl 1029791179 4338 212.181.182.240 (19 Aug 2002 21:06:19 GMT)
X-Complaints-To: a...@o...pl
NNTP-Posting-Date: 19 Aug 2002 21:06:19 GMT
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4522.1200
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4522.1200
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.uroda:3776
Ukryj nagłówki
Czesc!
Wiem, jak to jest "robic strone grupy"... Fajnie, ze sie tego podjelas. Jesli
pozwolisz, dorzuce "moje trzy grosze".
Sadze, ze wielu osobom bardziej sie nie podoba *brak zawartosci* niz kolory,
design, ktore baaardzo latwo poprawic.
Razi mnie tez, ze nic o Tobie nie wiemy... Wiem, ze anonimowosc to rzecz cenna,
ale przynajmniej powinno sie znalezc tam troche wiecej o Tobie samej. Uwazam, ze
to wazne. Wkrotce zaczniesz dostawac dziesiatki listow z pytaniami "jaki krem
uzywac", "od czego dostalam czerownych plam" itd, itp. Wiem, ze nie ma tam
zadnego formularza do zadawania Ci pytan, ale ludzie zawsze sie zwracaja do
producenta strony, a wtedy warto, by wiedzieli o Tobie, ze jestes kosmetyczka,
dermatologiem, dystrybutorem kosm. XYZ czy znawczynia perfum.
Piszesz w tym watku: "no chyba ze ktos inny zabiera sie do robienia strony, bo
nie ma sensu zeby kilka osob robilo rozne strony na te sama potrzebe? " No
wlasnie. Wydaje mi sie, ze zrobilas blad biorac sie za to sama. W grupie jest
przeciez wiele wspanialych dziewczyn (prawdziwych ekspertow), ktore na pewno
chetnie przylacza sie do redakcji a wtedy taka strona bedzie bardzo ciekawa.
Na koniec dodam, ze zamiast sie denerwowac, SLUCHAJ uwag i krytyki! Dopiero
niedawno sie przekonalam, ze "klient" w tym przypadku "gosc strony" - "ma zawsze
racje"!
Pozdrawiam, magda
|