ekrany zagrzejnikowe

1. Data: 2001-08-31 13:30:17

Temat: ekrany zagrzejnikowe
Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam i mam pytanie:

Czy istnieją ekrany zagrzejnikowe o szerokości większej niż 0,5 metra?
Kto je produkuje?

Pozdrawiam,
Szumi

1. Data: 2001-09-01 01:13:05

Temat: Re: ekrany zagrzejnikowe
Od: "Ireneusz Kordal" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Witam i mam pytanie:
>
> Czy istnieją ekrany zagrzejnikowe o szerokości większej niż 0,5 metra?
> Kto je produkuje?

Byc moze sa, ale nie spotkalem.

Ale po co masz szukac szerszych ?
Przytnij sobie brakujacy "pasek" i doklej.
I tak sa za grzejnikiem i ich przeciez nie widac.
A jak cie mimo wszystko to bardzo denerwuje,
albo goscie ci czesto za grzejniki zagladaja,
to zamaluj miejsce laczenia srebrna farbka :-)

IK

1. Data: 2001-09-01 10:38:30

Od: Zbig.Drwięga <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <2...@n...onet.pl>
m...@p...onet.pl napisał(a):

> Witam i mam pytanie:
>
> Czy istnieją ekrany zagrzejnikowe o szerokości większej niż 0,5 metra?
> Kto je produkuje?

"Zawracanie" głowy z tymi ekranami ze sklepów! Śmiech na sali! Mają grubość 4mm!

Zdjąć kaloryfer.Zakupiony panel styropianowy(np. 1m x 1m ,
lub łatwiejszy do zakupu 0.5m x 1.0m). Ilość wg.potrzeb.
Wg. potrzebnych wymiarów dopasować. Grubość oczywiście jak największa.
Taka, jaka tylko się za kaloryferem zmieści! Minimum to z 5 cm.
Przykleić na ścianie za kaloryferem klejem Atlas (do styropianu).
Styropian z wierzchu też okleić folią "śniadaniową"( w rolkach w sklepach)
tym samym klejem do styropianu. Cienko nakładanym.
Założyć kaloryfer.
I po robocie! Dobrej.
:-)

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

1. Data: 2001-09-02 20:18:44

Od: "T.Berg" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

> "Zawracanie" głowy z tymi ekranami ze sklepów! Śmiech na sali! Mają
grubość 4mm!

Niewątpliwie 5 cm styropianu zrobi swoje ( jak masz tam tyle miejsca- co z
cyrkulacją powietrza?)
Zrobiłem kiedyś experyment: piec typu "Żar" - może ktoś pamięta, były
takie:-) stojący przy ścianie dzielącej pokój od publicznego korytarza.
Wstawiłem za nim folię Al (tak wstawiłem, była to niemal blacha) ponieważ
ściana była bardzo ciepła. Ten kawał aluminium,ok 0,8m kw. spowodował, że
ściana miała temperaturę pokojową. Czyli, 4 mm styropianu z folią chyba
stanowi optimum...
tomek

1. Data: 2001-09-03 12:52:17

Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbig.Drwięga" <b...@b...norka> wrote in message
> [...]

> Styropian z wierzchu też okleić folią "śniadaniową"( w rolkach w sklepach)
> tym samym klejem do styropianu. Cienko nakładanym.

zapomniales o spuszczeniu wody z instalacji
ale to nic trudnego
zwlaszcza w 15 pierowym wiezowcu :P

--
kucyk

1. Data: 2001-09-03 13:20:04

Od: <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> I tak sa za grzejnikiem i ich przeciez nie widac.

Noo, wystają trochę...

Szumi

1. Data: 2001-09-03 23:03:45

Od: Zbig.Drwięga <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <3b937e0d$1@newspilot.put.poznan.pl> Marcin Kutzmann napisał(a):

> zapomniales o spuszczeniu wody z instalacji
> ale to nic trudnego
> zwlaszcza w 15 pierowym wiezowcu :P

Nooo, bez przesady!
Po pierwsze primo:
- nie wszyscy wygrali los na loterii :-),
i mieszkają w 15-to pietrowych wieżowcach.;-)
po drugie primo:
- sieci w wieżowcach mają piony, a piony gałęzie poziome.
Zaś poziome gałęzie z reguły zawory odcinajace.
po trzecie primo:
w lecie sieci c.o. miejskie z reguły sa nieczynne.
Często opróżnione, z racji remontów.

a ponadto nowe sieci wewnętrzne w mieszkaniach często mają zawory
na zasilaniu i odpływie.

więc nie jest tak tragicznie :-))

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

1. Data: 2001-09-04 16:46:01

Od: Zbig.Drwiega <b...@b...norka> szukaj wiadomości tego autora

W artykule <9mv7tn$gor$1@news.tpi.pl> Marek Lenda napisal(a):

> chyba przerost formy nad treścią

Dobrze sformułowałeś swój komentarz ?

Chodzi ci o formę mojej rady, i jej treść (wg.ciebie -nikłą?)
- czy też nakład pracy nad wykonaniem takiego ekranu i
efekty z tego uzyskiwane? (marne?)

Zaręczam ci, że efekty sa duże.I mocno opłacalne.
Przy temperaturze czynnika w grzejniku (załóżmy) tylko 60 st.C
i temperaturze zewnętrznej(powiedzmy)-15 st.C masz spietrzenie 75.
Można pójść dalej, i policzyć.
Zaś 4mm to sztuka dla sztuki. Tylko(i ino)daje złudne samozadowolenie,
że coś było robione...

--
Pozdrawiam Zbig.Drwięga
Linux Reg.User #166848

1. Data: 2001-09-05 05:42:15

Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Po pierwsze primo:
> - nie wszyscy wygrali los na loterii :-),
> i mieszkają w 15-to pietrowych wieżowcach.;-)

mieszkam 4 kondygnacyjnym i niewiele to zmienia

> po drugie primo:
> - sieci w wieżowcach mają piony, a piony gałęzie poziome.
> Zaś poziome gałęzie z reguły zawory odcinajace.
u mnie nie maja, sa zawory na pionach tylko
i chyba tylko na zasilaniu

> po trzecie primo:
> w lecie sieci c.o. miejskie z reguły sa nieczynne.
> Często opróżnione, z racji remontów.
mieszkam w tym miejscu juz pare lat i jakos sobie nie przypominam zeby wode
spuszczali

> a ponadto nowe sieci wewnętrzne w mieszkaniach często mają zawory
> na zasilaniu i odpływie.

w tej sytuacji sie zgodze
> więc nie jest tak tragicznie :-))

pozatym u mnie w zyciu by 4 cm styropian nie wszedl za grzejnik ;-)

kucyk

1. Data: 2001-09-05 05:45:05

Od: "Marcin Kutzmann" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Zbig.Drwiega" <b...@b...norka> wrote in message
wnia...

> [...]
> Można pójść dalej, i policzyć.
> Zaś 4mm to sztuka dla sztuki. Tylko(i ino)daje złudne samozadowolenie,

znowu bede polemizowal ;-)

w moim mieszkanku ( dosc stara buda) sa betonowe parapety ( gdzies ze 4 cm
grubosci )
i sie dosyc mocno sie nagrzewaly
kotek uwielbial na nich lezec
po przyklajeniu od spodu tego 4mm czegos parapet jest zimny
wiec jednak dziala

pozdrowka

--
kucyk