ekspres Gaggia Espresso Dose - prośba o opinię / porównanie do Twin

1. Data: 2009-04-17 21:44:30

Temat: ekspres Gaggia Espresso Dose - prośba o opinię / porównanie do Twin
Od: "lambdax" <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Noszę się z zamiarem zakupu ekspresu do kawy.Wybór padł na Gaggia Espresso
Dose.
Proszę o opinię użytkowników tego modelu.

Ciekawy jestem czy występują jakieś awarie, jak wygląda spienianie mleka i
przede wszystkim czy kawa wychodzi dobra, bo miałem kiedyś ekspres który
zaparzał kawę o smaku plastiku.

Warto go kupić? Czy może lepiej dopłacić drugie tyle i wybrać model Twin?

dzięki z góry za opinię.

2. Data: 2009-04-18 07:59:20

Od: arek <A...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Kwi, 23:44, "lambdax" <n...@y...com> wrote:
> Witam,
>
> Noszę się z zamiarem zakupu ekspresu do kawy.Wybór padł na Gaggia Espresso
> Dose.
> Proszę o opinię użytkowników tego modelu.

Fachowa opinie uzyskasz na portalu caffeprego.

Google wie gdzie jest.

Mozesz spokojnie zaczac od opcji 'szukaj', tam jest
kopalnia wiedzy o kawach i ekspresach.

3. Data: 2009-04-18 08:34:50

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Kup sobie Jura.

Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.
JaC

-----

4. Data: 2009-04-18 09:02:27

Od: "AgaZ" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.
JaC

co to znaczy ? -że zawijają się z rynku?
- wiesz jakie ma to przełożenie na serwisowanie ich sprzętu, dostępność
części zamiennych itd.?

5. Data: 2009-04-20 07:34:22

Od: "Chris" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Internauta ąćęłńóśźż (u...@w...eu) w wiadomości
news:gsc38s$944$1@news.wp.pl nabazgrał(a):

> Kup sobie Jura.
>
> Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.

Możesz to gdzieś potwierdzić ??

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

6. Data: 2009-04-20 12:34:04

Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Zadzwoń do Philipsa i spytaj, czy kupią czy nie?
JaC

-----

7. Data: 2009-04-20 18:53:21

Od: "glang" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Kup sobie Jura.
>Tak przy okazji: Saeco zbankrutowało.

a może lepiej NIVONA?
pzdr
GL

8. Data: 2009-04-22 12:44:54

Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 Apr 2009 20:53:21 +0200, glang napisał(a):
> a może lepiej NIVONA?

Ja kupiłem właśnie Nivonę, jestem bardzo zadowolony :)

Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

Jak zabezpieczacie mieszkania?
wadliwa pralko-suszarka Ariston ARMXXD 129 ?
usterka lodówki - Amica AM 200
Na jakiej wysokości okap?
Od czego zacząć remont mieszkania? W jakiej kolejności wykonywać prace?