ekspres KRUPS XP 4050 [no szlag...]

1. Data: 2007-02-01 18:55:55

Temat: ekspres KRUPS XP 4050 [no szlag...]
Od: "[edymon]" <m...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Podkusilo mnie chyba, o szlag.

Zamowilam ekspres przez internet w tym sklepie
http://www.agdexpert.pl/ekspresy-cisnieniowe/krups-k
2-xp-4050

Od pierwszego rozruchu ekspres przecieka (nie do tacki, tylko zza
obudowy) i zostawia olbrzymia kaluze na blacie.

Po drugie: nie dostalam ani podbitej gwarancji, ani faktury za niego.
Pani w infolinii sugerowala odeslac to "cos", ten szaro-czerwony swistek
do podbicia. Zenada. Pani ma jutro zadzwonic i powiedziec mi, co mam w
tej sytuacji robic.Nie polecam tego sklepu zdecydowanie.

Macie moze jakies pomysly? Cisnienie mi skacze i bez kawy, kurde.
--
Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
/SPRZĄTAM PO MOICH PSACH/

2. Data: 2007-02-02 16:06:27

Temat: Re: ekspres KRUPS XP 4050 [no szlag...]
Od: Sierp <s...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

[edymon] napisał(a):
> [...]
>
> Od pierwszego rozruchu ekspres przecieka (nie do tacki, tylko zza
> obudowy) i zostawia olbrzymia kaluze na blacie.

nasz krups (troche nizszy model) wlasnie sie zepsul po prawie
roku (na szczescie _prawie_ - jutro jedzie do serwisu).
http://www.agdexpert.pl/ekspresy-cisnieniowe/krups-x
p-402030-k2
W zasadzie nie wiem co sie stalo.. nagrzewa sie, a po odpaleniu
prawie nic nie wylatuje kawy - kilka kropel - tak, jakby cisnienia
nie bylo..

Sierp

3. Data: 2007-02-06 14:41:37

Od: Krzysztof Kop <2...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <epvp1r$382$1@ochlapek.sierp.net>,
Sierp <s...@n...net> wrote:

> W zasadzie nie wiem co sie stalo.. nagrzewa sie, a po odpaleniu
> prawie nic nie wylatuje kawy - kilka kropel - tak, jakby cisnienia
> nie bylo..

czysciles zgodnie z instrukacja obslugi? u mnie takie ojawy wyszly po 3
latach, czyszczenie pomoglo.

Kris

ekspres KRUPS XP 4050
jak obrobic slupy drewniane na poddaszu?
Krzywa grzania Colormatic VC
Dobry spec od szkła (Warszawa) - kto poleci
płyta elektryczna z płynnym sterowaniem Gorenje