elementy dekoracyjne na elewację - gdzie zamówić?

1. Data: 2010-04-30 08:40:04

Temat: elementy dekoracyjne na elewację - gdzie zamówić?
Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś mógłby mi poradzić w sprawie wykończenia elewacji?

chodzi mi o takie naklejane elementy -czysto dekoracyjne.

Chcę osiągnąć coś w rodzaju stylu wiejskiego, czy jak niektórzy to teraz
nazywają "domek w stylu folk"

Będą okiennice - imitacja drewna oraz takie elementy do oklejania
elewacji wokół okien i nie tylko imitujące drewniane framugi i np kamień
itp.

Poszukuję stron producentów i sprzedawców, a najlepiej wykonawców
kompleksowych w tym zakresie.

Spotkaliście się z czymś takim?

2. Data: 2010-05-01 16:26:19

Od: "HANA" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pwk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> itp.
>
> Poszukuję stron producentów i sprzedawców, a najlepiej wykonawców

jasne
http://www.gzymsy.zywiec.pl/

--
-
pozdrawiam

3. Data: 2010-05-01 16:50:31

Od: Panslavista <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

pwk wrote:

> Spotkaliście się z czymś takim?

Otynk "baranek" i wklejone lusterka... ;-)

4. Data: 2010-05-02 09:52:53

Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> Otynk "baranek" i wklejone lusterka... ;-)

tluczone talerze na elewacje :)

--
pzdr
piotrek

5. Data: 2010-05-02 18:52:00

Od: pwk <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-05-01 18:26, HANA pisze:
> jasne
> http://www.gzymsy.zywiec.pl/

Dzięki tej prostej podpowiedzi mogłem znaleźć wiele podobnych stron,
pozdrawiam :)

6. Data: 2010-05-04 09:18:05

Od: "Andrzej S." <A_S@nie_nie.pl> szukaj wiadomości tego autora

pwk pisze:

> Dzięki tej prostej podpowiedzi mogłem znaleźć wiele podobnych stron,
> pozdrawiam :)

I znalazles cos w "stylu wiejskim"? (zawijaski, kwiatki, ptaszki...)
Pokaz.
--
A S

www.edom.pl poczytaj / podziel się opinią