Re: emocje a myslenie

1. Data: 2000-01-07 01:36:31

Temat: Re: emocje a myslenie
Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "spider" <s...@c...pl> na pl.sci.psychologia napisał(a):

>Zawsze myslimy, o kazdej porze dnia i nocy. Swiadomie lub nie.

Ok, ale skoro myslimy nieswiadomie to.. czy myslimy ?

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

...""Data, I thought you were dead!" "No sir, I rebooted..""

1. Data: 2000-01-07 13:12:38

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ok, ale skoro myslimy nieswiadomie to.. czy myslimy ?
Oczywiscie. Nasz mozg pracuje non-stop. Bo na przyklad czym moga byc sny jak
nie myslami?
spider.

1. Data: 2000-01-07 13:35:15

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

>Oczywiscie. Nasz mozg pracuje non-stop. Bo na przyklad czym moga byc sny jak
>nie myslami?

Coz, trzeba by teraz uscislic definicje myslenia. Albo nie definicje a
wlasny sposob postrzegania tegoz. Na mysli senne nie mam wiekszego
wplywu, nie panuje nad tym i prawde mowiac nie chce, natomiast mam nad
codziennym "swiadomym" mysleniem.

Zreszta pamietam jak na podobny temat spierali sie politycy (sic!) kilka
lat temu podczas pracy nad ustawa o ochronie plodu ludzkiego i warunkach
dopuszczalnosci przerywania ciazy.... Z ciekawosci - w jakim tygodniu
zycia ten maly czlowieczek w brzusiu mamusi :) wykazuje oznaki myslenia
- fale mozgowe ?
pzdr.

--
Bartek