Re: czy to normalne?

1. Data: 2000-01-07 01:50:20

Temat: Re: czy to normalne?
Od: r...@d...uni.wroc.pl (Ronan) szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 05 Jan 2000 10:31:53 GMT, "Machalas" <w...@f...com.pl> wrote:

>Genialne :)
>Poważnie - to jedno zdanie zalatwia masę wypowiedzi, wykładów, stwierdzeń,
>wniosków, przypuszczeń, definicji i innych wypocin psychologów na temat
>ludzkiej psychiki.

Zapewne... Twoją wiedzę na temat psychologii zapewnie owo stwierdzenie
przerasta głębią i rozległością treści...

A sam ten sylogizm (" Wierz mi jestes nienormalna, a poniewaz wszyscy ludzie
sa nienormalni wiec jestes jak najbardziej normalna") uderza wprost
naciąganą konstrukcją, oksymoronami leksykalnumi i takimi tam. Jadnak - jak
mówią - każda potwora znajdzie swego amatora.

---