Odp: samobójstwo - dlaczego?

1. Data: 2000-01-08 01:51:37

Temat: Odp: samobójstwo - dlaczego?
Od: "qkla" <q...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

para zakochanych w sobie i w komercji. Nie ma to jak polskie komedie.
Wybitny polski film. Ogladalem go ponad 20 razy. Na okraglo go cytuje. Zwie
sie HYDROZAGADKA.

qkla

Użytkownik mała <m...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:852q9q$l73$...@s...atcom.net.pl...
:
: "Machalas" <w...@f...com.pl> wrote in message
: news:s4Fc4.18899$N3.443332@news.tpnet.pl...
: >
: > mała :
: > >czasami po prostu tak jest,ze jest nam strasznie ciezko
: > >i nie mamy sie do kogo zwrocic z naszymi klopotami (albo po prostu nie
: > >chcemy
: > >i otaczamy sie skorupka, z ktorej w koncu cos sie musi wykluc)
: > >niektorzy ludzie umieja sobie z tym poradzic.
: > >ci bardziej wrazliwi (np. artysci), ktorzy zazwyczaj dostaja od zycia
: kopa
: > >czasem nie wytrzymuja tgo napiecia i ... poddaja sie
: > >"kazdy kiedys umiera, ale nie kazdy tak naprawde zyje (...)"
: > >glowki do gory
: > >
: > >pozdrowki
: > >mała
: > >
: > >
: >
: > Cześć, mała.
: >
: > Mam do Ciebie prośbę - jesli możesz, powiedz mi czyj jest ten cytat
: > "kazdy kiedys umiera...."
: >
: > Bardzo mi się podoba.
: > Z gory dzięki.
: >
: > Machalas
: >
:
: strasznie cie lubie
: moze dlatego, ze ty lubisz to, co ja
: a ten cytat jest z mojego ulubionego filmy "braveheart"
:
: pozdrowki
: mała
: