energia do zycia

11. Data: 2003-03-10 07:16:39

Temat: Re: energia do zycia
Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> Reklamuje tak samo jak Ty reklamujesz http://www.gazeta.pl/usenet/
> a inni "tanie bilety lotnicze" - wiec o co Ci chodzi?

Nie - Twoja reklama zostala tam wlozona Twoimi rekoma - moja nie.

> A po drugie przeciez podalem caly sklad wiec moja zlosliwosc nie jest zlosliwos
> cia tylko zwroceniem uwagi. Po drugie na liscie gfarmaceutow chyba niezbyt trudno
sprawdz
> ic co to jest skladnik (E215) czy (E 217)

Zgadza sie, ze jest to sol, ale jeszcze raz dla jasnosci - Twoje twierdzenie, ze
jakis tam preparat zawiera jakas sol jest z lekka dziwne, bo TWOJ
preparat zawiera co najmniej kilkanascie soli. Malo tego - nie dodajesz, ze jest on
szkodliwy dla osob z fenyloketonuria (sprostuj mnie jesli sie
myle), a to juz nie moze byc uznawane za chwyt reklamowy tylko za brak RZETELNEJ
informacji o preparacie.

Nie wspomne juz o bledach w zapisie skladu preparatu, bo dowiem sie, ze czepiam sie
szczegolow.

Aha - zeby bylo jasne - nie mam w sensie handlowo-marketingowym nic wspolnego z
ZADNYMI lekami ani paralekami.

Dyskusje na temat tego czy taki lub inny preparat witaminowo-mineralny jest lepszy
uwazam za bardzo akademicka przypominajaca stary spor o
wyzszosci swiat Wielkiej Nocy nad swietami Bozego Narodzenia.

Mirek

12. Data: 2003-03-10 08:58:20

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

Nie bede cytowal Twoich odpowiedzi na poczatku jak chce net-etykieta (kto jej jeszcze
nawet na tej liscie) w 100% przestrzega.

Zeby byla jasnosc to Ci zayctuje wszystkie moje wypowiedzi. Jesli uwazasz ze jest to
reklama wlozona moja reka to jest to Twoje niezbywalne prawo czlowieka zyjacego w
wolnym
kraju. Daje tylko komentarz, bo wydaje mi sie ze przyczyniam sie do odpowiedzi na
grupie
wylacznie merytorycznie pomijajac wszelki dyskusje na temat cyjanku i innych punktow
na
farmacje. Uwazam ze daje obiektywne odpowiedzi.
Poniewaz wychodze do pracy to na temat szkodliwosci dla osob z fenyloketonuria
odpowiem Ci
kiedy indziej. Znasz lekarstow ktore nie jest szkodliwe dla nikogo? Nawet powietrze w
miescie jest szkodliwe...
A wiec:

Nie wiem co ma Panax, ale powinienes zwracac uwage zeby byl ginseng panax, a nie
amerykanski (albo syberyjski). O ile wiem Bodymax ma 4% ginsenozydów - czyli tyle
ile
trzeba. Na rynku jest masa produktow (zwlaszcza amerykanskich ktore nie sa regulowane
przez FDA - taki ichniejszy Instytut Lekow, a obecnie Narodowy Instytut Zdrowia
Publicznego) i ostatnio czytalem raport ze w niektorych amerykanskich zestawach
wolajacych
glosno ze maja zen szen bylo 0.05% ginsenozydow, czyli w zaokragleniu 0%!)

Komentarz: Czy jakbym reklamowal "moje" witaminy to bym sugerowal branie
"konkurencyjnego"
Bodymaxa?

>To nie sa rzeczy na recepte. Musisz patrzyc na PANAX Ginseng i procent ginsenozydów.
Jesli
maja mniej niz 2% ginsenozydow - nie kupuj. Body-max ma 4% wiec jesli potrzebujesz
przy
okazji witamin - a uwazam ze jak sie czujesz byle jak to na pewno Ci nie zaszkodza
(zobacz
http://www.vitacomplete.com/importance_pol.php) to mozesz smialo kupic.

Komentarz: jak wyzej.

>Body max nie ma wszystkich witamin - nie jest kompletny:

Standaryzowany wyciag z zen-szenia...85mg
Witamina A........................................3330j.m.
Witamina B1......................................1,5mg
Witamina B2......................................1,7mg
Witamina B6......................................2,2mg
Witamina B12....................................3mcg
Kwas foliowy......................................0,1mg
Witamina PP.....................................19mg
Kwas pantotenowy..............................6mg
Witamina C........................................60mg
Witamina E........................................10mg
Magnez.............................................2
00mg
Zelazo..............................................
.18mg
Cynk................................................
.15mg
Miedz...............................................
2,5mg
Mangan.............................................3
,8mg
Chrom...............................................
0,125mg
Molibden............................................
0,25mg

Bodymax zawiera wysoko skoncentrowany standaryzowany wyciag z korzenia
bialego zen-szenia koreanskiego (Panax ginseng C.A.Meyer) zawierajacy
4% ginsenozydów, a ponadto witaminy (rozpuszczalne w wodzie i tluszczach)
i skladniki mineralne w ilosciach dostosowanych do dziennego
zapotrzebowania organizmu, zapewniajac jego prawidlowe funkcjonowanie.

200 tabletek = 95 zlotych

Geriavit lepszy niz bodymax, ale zwqiera sol i kupe chemii. Powoduje zaparcia!
SKLAD:
1 kapsulka zawiera:
Standaryzowany ekstrakt G115
Z korzenia zen-szen (Panax ginsening C.A.Meyer) 40,0 mg
Dwuwinian dwumetyloaminoetanolu 26,0 mg
Witamina A 4000 j.m.
Witamina B1 2,0 mg
Witamina B2 2,0 mg
Witamina B12 1,2 lG
Witamina C 60,0 mg
Witamina D 400 j.m.
Witamina E 10,0 g
Nikotyamid (wit. PP) 15,0 mg
Pantotenian wapnia 10,0 mg
Rutyna 20,0 mg
Zelazo 10,0 mg
Wapn 90,3 mg
Fosfor 70,0 mg
Fluor 0,2 mg
Miedz 1,0 mg
Potas 8,0 mg
Mangan 1,0 mg
Magnez 10,0 mg
Cynk 1,0 mg
Lecytyna 66,0 mg
Skladniki pomocnicze sól sodowa estru etylowego kwasu p-hydroksybenzoesowego (E215),
sól
sodowa estru propylowego kwasu p-hydroksybenzoesowego (E 217), tlenki zelaza (E172),
olej
arachidowy, etylo-wanilina, laktoza, mieszanina wosków, olej rzepakowy, zelatyna,
glicerol
85%.
30 kapsulek ~ 40 zlotych

I dla ciekawosci bo nie mozna w Polsce kupic (tylko przez poczte).
VITAMINY:

Vitamina A 2500 j.m.
Pantotenato de Calcio
Beta Karoten 1000 j.m.
Pro-witamina A
Vitamina B15 mg
Thiamini mononitratum
Vitamina B2 5 mg
Riboflavinum
Vitamina B6 5 mg
Pyridoxini hydrochloricum
Vitamina B12 7,5 mcg
Cyanocobalaminum
Vitamina C 100 mg
Acidum ascorbicum
Vitamina D-2 400 j.m.
Ergocalciferol
Vitamina E 100 j.m.
Tocopheroli acetas
Witamina PP 25 mg
Nicotinamidum
Kwas foliowy 40 mcg
Acidum folicum
Pantotenian wapniowy15 mg
Calcii pantothenas
Biotyna 50 mcg
Biotinum
MINERALY:

Wapn 342 mg
Calcium phosphoricum
Fosfor 250 mg
Calcium phosphoricum
Jod 0,15 mg
Kalii iodidum
Zelazo 20 mg
Ferrum fumaratum
Magnez 60 mg
Magnesii oxydum
Miedz 2 mg
Cuprum sulphuricum
Mangan 4 mg
Manganum sulphuricum
Potas 40 mg
Kalii chloridum
Chlor 36 mg
Kalii chloridum
Chrom 25 mcg
Chromium chloratum
Molibden 25 mcg
Natrii molybdate
Selenium 25 mcg
Natrii selenate
Cynk 15 mg
Zinci sulfas
Nikiel 5 mcg
Sulfuricum
Cyna 10 mcg
Stannous chloratum
Wanad 10 mcg
Natrii metavanadatum
Krzem 10 mcg
Natrii metasilicate
SKLADNIKI LIPOTROPOWE

Dwuwinian choliny 10 mg
Inozytol 10 mg
Metionina 2,20 mg

POZOSTALE SKLADNIKI:

Lutein 1 mg
Lycopene 2 mg
Rutyna 15 mg
Hesperydyna 10 mg
Bioflawonoidy 10 mg
Zen-Szen (Panax) 10 mg
Mieta pieprzowa 5 mg
Jezówka purpurowa 25 mg
Echinacea purpurea
Czosnek 10 mg
Zielona herbata 5 mg
(ekstrakt)
Bromelaina 20 mg
Papaina 20 mg
Amylaza 10 mg
Lipaza 20 mg
Celulaza 10 mg
Laktaza 10 mg

Dawkowanie: Dorosli 2 pastylki dziennie.

NIE ZAWIERA: alergenów zawartych w zbozu i mleku, sztucznych barwników i
srodków konserwujacych.
BEZ DODATKU: Cukru, soli, drozdzy, skrobi, glutenu, laktozy, soi, jajek,
kukurydzy.
Nadaje sie dla diety wegetarianskiej.

kosztuje 75 zlotych

Komentarz: Czy jesli chcialbym reklamowac to nie podalbym chociazby nazwy zestawu lub
linku do strony? To jak ja jestem taki marketer to sam powinienem sie zwolnic z pracy
:-)

Milego dnia, wieczoru, weekendu
Aleksander
---------------------------
Vita-Complete - witaminy z Kanady - Bez alergenów, cukru, drozdzy, glutenu, laktozy,
sztucznych barwników i kolorantów. Odpowiednie m.in. dla alergików, diabetyków i
wegetarian. Pytaj w aptekach lub zobacz www.vitacomplete.com

--
Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.sci.farmacja

13. Data: 2003-03-10 09:23:21

Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> Nie bede cytowal Twoich odpowiedzi na poczatku jak chce net-etykieta (kto jej j
> eszcze
> nawet na tej liscie) w 100% przestrzega.

Jasne - nie zmusze cie do tego - po co masz ulatwiac innym czytanie skoro mozesz
utrudnic... ech...

> [...]
> odpowiem Ci kiedy indziej. Znasz lekarstow ktore nie jest szkodliwe dla nikogo?

Nie, nie znam, ale twoja reklama az kapie od tego, jakie to jest ekologiczne... wiec
chcialem wniesc merytoryczne zastrzezenie.

> I dla ciekawosci bo nie mozna w Polsce kupic (tylko przez poczte).
> VITAMINY:

No wlasnie - to jest dla ciekawosci li tylko? Smiem watpic...

> Vitamina A 2500 j.m.
> Pantotenato de Calcio

A co to za cudo??????

> [...]
> wu lub linku do strony? To jak ja jestem taki marketer to sam powinienem sie

Na koncu twojego postu jest szczegolowy link... nie bede kopiowal... sam popatrz.

Mirek

14. Data: 2003-03-10 09:47:11

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> Pantotenato de Calcio

A co to za cudo??????

Na koncu twojego postu jest szczegolowy link... nie bede kopiowal... sam popatrz.
Mirek

Napisz na adres jak nizej :-) i sie zapytaj. Ja akurat z przygotowywaniem stron
Vita-Complete nie mam nic do czynienia :-)

Skonczmy juz.. Taka moja prosba. Na kazdej liscie idzie dziesiatki spamu i nikt na to
nie
reaguje, natomiast tak jak Ty uzywasz useneta i inni reklam (w rodzaju "tanie bilety
lotnicze" Pożegnaj Karnawał z Ich Troje! 21 lutego 2 koncerty w Sali Kongresowej:
godz.11
dla dzieci i godz.18:30. Info: (22) 624 32 13, więcej:
http://muzyka.wp.pl/imprezy.html?idn=613)
majac w zamian cos za friko tak samo i ja uzywam Vita-Complete zeby miec cos za
friko? Czy
to takie dziwne w kapitalizmie?

15. Data: 2003-03-10 10:07:26

Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> A co to za cudo??????

> Napisz na adres jak nizej :-) i sie zapytaj. Ja akurat z przygotowywaniem stron
> Vita-Complete nie mam nic do czynienia :-)

Moze i nie masz nic wspolnego, ale promujesz to kopiujac sklad, ktory zawiera bledy
merytoryczne, Aleksandrze.

> Skonczmy juz.. Taka moja prosba. Na kazdej liscie idzie dziesiatki spamu i nikt
> na to nie reaguje, natomiast tak jak Ty uzywasz useneta

Skonczmy - zacznij odpowiadac merytorycznie.

1 - dlaczego w skladzie tego preparatu, ktory promujesz nie ma wpisanych skladnikow
tzw. balastowych?
2 - czy w tym preparacie nie ma soli?
3 - czy w tym praparacie nie ma cukru?
4 - dlaczego nie zaznaczasz, ze nie wolno go uzywac chorym na fenyloketonurie?

To sa moje merytoryczne pytania.

Mirek

16. Data: 2003-03-10 11:46:51

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
3 - czy w tym praparacie nie ma cukru?
4 - dlaczego nie zaznaczasz, ze nie wolno go uzywac chorym na fenyloketonurie?

Ad 1, 2 i 3.
inne składniki leku: celuloza mikrokrystaliczna, hydroksypropylometyloceluloza,
kroskarmeloza, magnezu stearynian, wapnia wodorofosforan bezwodny, wapnia
wodorofosforan
dwuwodny, glikol polietylenowy, wosk montanowy, woda oczyszczona.

Nie ma cukru ani soli.

Ad 4.
Co w skladzie witamin dostepnych w Polsce czyli Vita-Complete 29 powoduje ze chorzy
na
fenyloketourie nie moga zazywac? A w ogole w innych zestawach (podkreslam ze
prowokujac
mnie powodujesz dyskusje na temat produktu ktorego reklama Ci sie nie podoba) nie
powinno
sie znajdowac zeby byly przyswajalne przez wszystkich a nie nawet przez 0,001
promilla
ludnosci? A pozatym to przeczytaj cos co znalazlem na sieci (pisze z pracy). Czy
ludzie
ktorzy przezyja dziecinstwo i wiedza ze sa chorzy nie wiedza czego im nie mozna brac?
czy ja pisze ze VC jest nieszkodliwa dla wszystkich czy ze nie ma... popatrz w
stopce.

Zabójcza fenyloalanina, czyli o leczeniu

W fenyloketonurii, podobnie jak w innych wadach metabolizmu, określenie "leczenie"
jest
nieco mylące. Nie podajemy bowiem żadnych leków, nie stosujemy zabiegów
chirurgicznych.
Postępowanie w tej chorobie polega na utrzymywaniu odpowiedniej diety i dokonywaniu
pomiarów stężenia fenyloalaniny we krwi. Jest tutaj pewna analogia z cukrzycą, w
której
kluczowa jest dieta z wyłączeniem cukrów prostych i dwucukrów, z okresowym
sprawdzaniem
poziomu glukozy.

Jak wspomnieliśmy, fenyloketonurię rozpoznaje się zwykle niedługo po urodzeniu. Jeśli
przeoczymy tę chorobę, to następstwem jest głębokie i nieodwracalne uszkodzenie
mózgu. Po
potwierdzeniu dodatniego wyniku testu (w kolejnym badaniu) włącza się natychmiast
odpowiednią dietę. Pożywienie musi zawierać nieznaczne ilości fenyloalaniny, co jest
zrekompensowane dużą zawartością innych składników odżywczych.

Dietę uzupełnia się specjalnymi preparatami zawierającymi niezbędne aminokwasy,
witaminy
oraz sole mineralne, ale z wyłączeniem fenyloalaniny. Należy jednak podkreślić, że
pewne
(małe) ilości fenyloalaniny są niezbędne dla prawidłowego wzrostu i rozwoju dziecka.
Dlatego opracowano specjalny system wymienników, który pozwala zorientować się w
zawartości tego aminokwasu w poszczególnych produktach. Jest to kolejna analogia z
cukrzycą, gdzie system wymienników obejmuje węglowodany. Dieta powinna być opracowana
przez dietetyka i modyfikowana w zależności od wieku i stanu zdrowia dziecka.

17. Data: 2003-03-10 13:21:35

Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A...@s...ca (Aleksander) napisał(a):

> [...]
> ofosforan
> dwuwodny, glikol polietylenowy, wosk montanowy, woda oczyszczona.

Jak to? A wodorofosforan wapnia to nie jest sol? A stearynian magnezu?
A celuloza to nie cukier?

Sam sobie przeczysz momentami.

Mirek

18. Data: 2003-03-10 13:54:00

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panowie dajcie se po razie i przejdzcie na priv

Naprawde nie interesuje mnie dzielenie włosa na czworo

--
Wojciech "IRenka" Olender
mailto:a...@p...pl

http://www.gazeta.pl/usenet/

19. Data: 2003-03-10 14:59:27

Od: " Mirek" <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

APZW <a...@p...pl> napisał(a):

> Panowie dajcie se po razie i przejdzcie na priv
>
> Naprawde nie interesuje mnie dzielenie włosa na czworo

Z calym szacunkiem dla fryzjerow - nie musisz w tym dzieleniu uczestniczyc ;)

1 - nikt Cie nie zmusza do czytania tego wlasnie watku.
2 - na tej grupie i tak ruch jest bardzo nikly
3 - nie powiesz chyba, ze jest to niemerytoryczne i nie pasuje do grupy.

Mirek

20. Data: 2003-03-10 19:04:29

Od: A...@s...ca (Aleksander) szukaj wiadomości tego autora

>Jak to? A wodorofosforan wapnia to nie jest sol? A stearynian magnezu?
A celuloza to nie cukier?

Sam sobie przeczysz momentami.

Mirek

Wiesz dyskusja z Toba zaczyna mnie smieszyc. Jesli Instytut Lekow RP stwierdzila ze
na
etykietce Vita-Complete moze umiescic ze nie ma soli i cukru i podpisala sie pod tym
Pani
profesor i dwoch doktorow to ja naprawde bardziej mam zaufanie do nich niz do Twojej
opinii :-). W koncu kup opakowanie VC-29 i sobie przeczytaj co Instytut Lekow kazal
tam
powypisywac na ulotce. Wlosy Ci deba stana!, a zeby nie bylo watpliwosci to od chwili
zlozenia do chwili uzyskania certyfikatu Ministra Zdrowia minelo 5 lat, podczas
ktorych
zostaly wykonane wszystkie badania 2-krotnie!! lacznie ze spektrograficznymi (co
uwazam za
idiotyzm bo w VC-29 nie ma nic co by nie bylo znane i uzywane w Polsce w innych
preparatach od lat).
Wiec koncze z Toba dyskusje bo wiadomo ze jesli sie mowi dla nabywcow o soli, to o
kuchennej, a jak o cukrze to nie o celulozie, a Ty sie po prostu czepiasz. I Bog z
Toba
:-)

zioła a ciąża
[Allegro] Farmakopea Polska FP II