escada tender light

1. Data: 2006-02-27 00:12:22

Temat: escada tender light
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

to bardzo stary zapach, byl w wersji limitowanej, a wiec juz w zadnej
sephorze ani tym bodobnym sklepie go nie uswiadcze. jest przepiekny -
swiezy, delikatny, pachnie latem, łąką i wakacjami. znalazlam go w kilku
sklepach i zastanawiam sie, czy te sklepy sa wiarygodne? czy mozliwe, zeby
ten zapach byl w nich naprawde oryginalny? wiecie cos na ten temat?

http://www.optymal.com.pl/kosmetyki_details_ona.php?
id=42&marka=Escada

http://amour.pl/perfum_one.php?id_perfum=611&from=pe
rfumy-cennik.php&cennik_kategoria=2

http://www.e-pasaz.pl/x_C_I__P_10611596-10610001.htm
l?REF=X

1. Data: 2006-02-27 08:22:06

Temat: Re: escada tender light
Od: "Margaret" <m...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siliana wrote
> [...]
> kilku sklepach i zastanawiam sie, czy te sklepy sa wiarygodne? czy
> mozliwe, zeby ten zapach byl w nich naprawde oryginalny? wiecie cos

jezeli to stary zapach, w dodatku limitowanka, to nie sadze, zeby go
podrobili :).
Nie wszystko, nie kazdej marki, nie kazdy zapach - się podrabia.

1. Data: 2006-02-27 14:20:22

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Margaret" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

> jezeli to stary zapach, w dodatku limitowanka, to nie sadze, zeby go
> podrobili :).
> Nie wszystko, nie kazdej marki, nie kazdy zapach - się podrabia.

no wlasnie, ale ten zapach ma z 15 lat - to jak on sie jeszcze ostal?...

1. Data: 2006-02-27 14:21:59

Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie, ale ten zapach ma z 15 lat - to jak on sie jeszcze ostal?...

no przesadzilam - z 10 lat ma, ale to i tak duzo....

1. Data: 2006-02-27 14:37:37

Od: "Sowa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siliana" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

> no wlasnie, ale ten zapach ma z 15 lat - to jak on sie jeszcze ostal?...

Normalnie, dobry jest - lepszy niz te które sie nie ostały
Obssesion CK ma 20 lat, tak samo OH! Moschino.
Opium YSL w przyszłym roku będzie obchodzić 30tkę.
Chanel 5 ma 36 lat.:-)

Swoją drogą bardzo jestem ciekawa, jaki jest najstarszy dostępny zapach na
rynku.

--
Edyta Czyż
// varium et mutabile semper femina // Wergiliusz

Miss Sporty
Krem do cery dojrzalej
przetłuszczające się włosy
Nowy tusz Max Factor - ktos probowal?