et MAT vs. baza matująca Sephory

1. Data: 2003-06-14 17:33:15

Temat: et MAT vs. baza matująca Sephory
Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmmm. co sadzicie o preparacie matującym "et MAT" firmy Bourjois... Ma on
bardzo dobre oceny na KW w www.wizaz.pl ... No i jak się on prezentuje w
porównianiu do bazy matującej Sephory?

Pozdrowionka

Niki

1. Data: 2003-06-15 16:09:42

Temat: Re: et MAT vs. baza matująca Sephory
Od: "sheba20" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nikita" <l...@g...pl> napisał
> Hmmm. co sadzicie o preparacie matującym "et MAT" firmy Bourjois... Ma on
> bardzo dobre oceny na KW w www.wizaz.pl ... No i jak się on prezentuje w
> porównianiu do bazy matującej Sephory?

Niestety tego et MAT nie używałam, ale mam obecnie podklad matujący tejże
firmy i matuje całkiem, całkiem... Myślę, ze warto byłoby spróbować i tego
produktu. Całkiem zapomniałam, że mają coś takiego w ofercie, thx za
przypomnienie :).
A baza matująca Sephory jak dla mnie nie matuje wcale, wiec wszystko inne
będzie matowało lepiej niż ona :). Używam tylko ze względu na to, ze fajnie
się po niej rozprowadza podkład. Właściwie - nie zauważyłam innego działania
tej bazy.. niestety... A takich cudów sie spodziewałam :P.
________
sheba 19

1. Data: 2003-06-15 17:15:24

Od: "Nikita" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "sheba20" <j...@w...pl> napisał w wiadomości :

> [...]
fajnie
> się po niej rozprowadza podkład. Właściwie - nie zauważyłam innego

To dokładnie tak jak u mnie :) Więc chyba spróbuję tego et-Mata'a :)

Pozdrowionka

Niki

dax cosmetics
NTG ale musze sie spyatc
olej rycynowy na wlosy
Walka z tradzikiem :) i pyt. do Skakanki
Peeling do ciała