etiaxil

1. Data: 2002-07-31 18:51:58

Temat: etiaxil
Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od was sie dowiedzialam, ze wielu z was pomogl etiaxil na zbyt obfita
potliwosc. Pytalam juz w kilku aptekach o niego, ale nigdzie nigdy tego nie
mieli. W koncu na pewno go dorwe, ale mam pytanko na ile kasy sie
psychicznie przygotowac??

Pozdrawiam

kacha

2. Data: 2002-07-31 20:49:21

Temat: Re: etiaxil
Od: "Joanna" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> napisał w wiadomości
> Od was sie dowiedzialam, ze wielu z was pomogl etiaxil (...). W koncu na
pewno go dorwe, ale mam pytanko na ile kasy sie psychicznie przygotowac??

> Pozdrawiam
> kacha

Etiaxil kosztuje 30-40 zl , zalezy od apteki. Jest tez Antidral (kilka razy
słabszy od Etiaxilu, ale silniejszy od wszystkich antyperspirantów
drogeryjnych) kosztuje ok 14zl. Polecam wątek na forum Gazety - Uroda.
pozdrawiam
Joanna

3. Data: 2002-07-31 22:00:45

Od: "Asias" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kacha" Pytalam juz w kilku aptekach o niego, ale nigdzie nigdy
tego nie
> mieli.

A co to za apteki, w których się nie dba o klienta? Tam, gdzie ja pracuję,
jeden telefon do hurtowni i na drugi dzień masz to, co Ci się tylko podoba.
U nas etiaxil kosztuje około 29 zł.

Pozdrawiam
Asias z Lublina

4. Data: 2002-08-01 09:30:42

Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Asias" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> A co to za apteki, w których się nie dba o klienta? Tam, gdzie ja pracuję,
> jeden telefon do hurtowni i na drugi dzień masz to, co Ci się tylko

Bede szukac w takim razie dobrych aptek:))
Kacha>

5. Data: 2002-08-01 09:31:04

Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> słabszy od Etiaxilu, ale silniejszy od wszystkich antyperspirantów
> drogeryjnych) kosztuje ok 14zl. Polecam wątek na forum Gazety - Uroda.

Dzieki:)))
kacha

6. Data: 2002-08-01 09:31:32

Od: Ewa Politowska <e...@t...gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

kacha <k...@p...wytnij.onet.pl> wrote:
> [...]
> potliwosc. Pytalam juz w kilku aptekach o niego, ale nigdzie nigdy tego nie
> mieli. W koncu na pewno go dorwe, ale mam pytanko na ile kasy sie

Na to pytanko juz ktos udzielil odpowiedzi, ale jeszcze jako inna
ewentualnosc polecam Vichy (jest wersja w kulce oraz w kremie).
Nie mam pod reka, wiec nie moge podac dokladnej nazwy, ale nalezy pytac
o dezodorant leczniczy. Vichy ma tez "tradycyjne" preparaty.
Sama wlasnie testuje ten produkt i na razie jestem zadowolona. Jest
bez zapachu, nie klei sie, szybko wysycha, nie zauwazylam aby
brudzil ubranie. Stosuje sie go 2x w tygodniu przez 2 kolejne dni.
Zaplacilam ok. 27 zl.

Pozdrawiam,
Ewa

7. Data: 2002-08-01 09:42:54

Od: "kacha" <k...@p...WYTNIJ.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ale ja potrzebuje do dloni i stop
kacha

8. Data: 2002-08-01 12:45:07

Od: "Megi" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> bez zapachu, nie klei sie, szybko wysycha, nie zauwazylam aby
> brudzil ubranie. Stosuje sie go 2x w tygodniu przez 2 kolejne dni.

a tez go stosujesz na noc, tak jak etiaxil?

pozdrawiam,
megi

tuszowanie blizn
rwa kulszowa - dobry specjalista na śląsku- poszukiwany
Postępujący zanik mięśni, genetyka
Roacutane
Porazenie mozgowe