expert sam o sobie

1. Data: 2002-08-15 20:09:34

Temat: Re: expert sam o sobie
Od: "Matrix" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> napisał w wiadomości
news:ajm937$mmp$1@news.onet.pl...

Tworzy to ogromne, tasiemcowe

> Nie on tworzy te wątki. On wysyła pierwszego posta. Resztę dopisują
> inni. I to oni współtworzą te wątki.

Dokładnie.
Najsmieśniejsze jest to ,że ostrzegając innych uzytkowników jaki to ten
troll jest groźny i namolny,sami najbardziej zasmiecają tę i inne grupy.
Chyba wyjme trolla z KF i wrzuce tam jego dobroczyńców-karmicieli :-))

Matrix

1. Data: 2002-08-17 06:14:00

Temat: expert sam o sobie
Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

Jacek <g...@p...onet.pl> wrote in news:9673-
1...@p...katowice.sdi.tpnet.pl

> Trolle internetowe nie maja juz kontaktu z realnym swiatem, blakaja sie
> po usenecie,
> zostali zwolnieni z pracy po uzaleznieniu sie od internetu,
> w glebokiej depresji , nie wiedza co mowia i czynia,
> szkodza, obrazaja innych,
> a jednoczesnie w kazdym poscie pisza o swoich chorobach.

[FUT warning]

ciekawe - mowi sam o sobie, ale 3-ciej osobie ...
to chyba jest schizofrenia ?

czy takie rzeczy nie powinny być leczone "z urzędu" ? może gość mieszka sam
i nie ma się kto nim zaopiekować, może expert _serio_ wymaga fachowej
pomocy ? takie wypadki powinno się gdzieś zgłaszać ?

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

1. Data: 2002-08-17 08:24:41

Od: Perfect Strangers <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Rafal 'Raf256' Maj napisał:
> [...]
> i nie ma się kto nim zaopiekować, może expert _serio_ wymaga fachowej
> pomocy ? takie wypadki powinno się gdzieś zgłaszać ?

Nie masz innych problemów ? Filtrowanie głupot na takich grupach jak
pl.c.programming jest sluszne i zbawienne. Młodzież, która traktuje
usenet jako źródło wiedzy, dzięki temu nie wpadnie w głupie dywagacje.

Jednak teraz to już chyba przesadzasz ... Co Ciebie obchodzi jakiś tam
Jacek, masz jakiś dziwnie emocjonalne podejście do jego osoby.

Ośmieszanie słów i wypowiedzi nie zawsze jest tym samym co ośmieszanie
osoby wypowiadającej te słowa.

--
PS

1. Data: 2002-08-17 12:38:54

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> ciekawe - mowi sam o sobie, ale 3-ciej osobie ...
> to chyba jest schizofrenia ?

Nie, to nie jest schizofrenia. Rozpoznać schizofrenię może tylko lekarz
na podstawie _badania_ psychiatrycznego. I nie wystarczy obecność
jednego objawu.

To Ty zinterpretowałeś jego wypowiedź jako mówienie przezeń o sobie.

a nawet, jeśli faktycznie mówił o sobie w trzeciej osobie, to jeszcze
nie wystarczy do rozpoznania schizofrenii.

> czy takie rzeczy nie powinny być leczone "z urzędu" ? może gość
> mieszka sam i nie ma się kto nim zaopiekować, może expert _serio_
> wymaga fachowej pomocy ? takie wypadki powinno się gdzieś zgłaszać ?

Na jaką grupę nie zajrzeć, w każdym dopatrujesz się Experta, śledzisz
go, cytujesz jego wypowiedzi.
Zastanów się skąd u Ciebie ta obsesja???

Co do zglaszania - stosując Twoją argumentację należałoby zgłosić
Ciebie.

Jesli chodzi o leczenie z urzędu - ani Expert ani Ty nie pisaliście nic,
co mogloby swiadczyć o fakcie, że zagrażacie sobie lub innym.

Pozdrawiam,
Krzysztof

1. Data: 2002-08-17 15:35:48

Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

http://www.raf256.com/abuse - poczytaj to :)

--
Rafał 'Raf256' Maj
http://www.raf256.com

1. Data: 2002-08-17 15:55:48

Od: "Krzysztof" <k...@a...mail.ru> szukaj wiadomości tego autora

Rafal 'Raf256' Maj wrote:

> http://www.raf256.com/abuse - poczytaj to :)

Zajrzałem... cała strona poświęcona Expertowi...

Mnie to nie bawi. Raczej dziwi. I szczerze mówiąc, po prostu Ciebie nie
rozumiem.
Odnoszę wrażenie, że Twoim życiowym celem jest "zdemaskowanie" Experta i
upublicznienie wsystkich jego wypowiedzi. I - chyba - wykazanie, że masz
racje, a on jest chory.

Skąd to zainteresowanie Expertem? Robisz cały serwis poświęcony "walce"
z Expertem...
Większość Twoich wypowiedzi w usenecie dotyczy Experta.

Skoro już tak się afiszujesz z tą swoją niechecią (nienawiścią? a może
jednak fascynacją?) do Experta, może zdradzisz, skąd ona się bierze? IMO
zachowujesz się, jakby Ci co najmniej pół rodziny wymordował.

Pozdrowienia,
Krzysztof

1. Data: 2002-08-17 16:04:46

Temat: Odp: expert sam o sobie
Od: "Sandra" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof <k...@a...mail.ru> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:ajlrnf$aer$...@n...onet.pl...

> Skoro już tak się afiszujesz z tą swoją niechecią (nienawiścią? a może
> jednak fascynacją?) do Experta, może zdradzisz, skąd ona się bierze? IMO
> zachowujesz się, jakby Ci co najmniej pół rodziny wymordował.

Nie wiem o kim dokładnie mówicie ale zainteresowany,który chciałby
przyczynić sie do umieszczenia kogokolwiek na leczeniu powinień znać troche
prawo i wiedziec, że nie jest łatwą sprawą kogoś umieścić będąc osobą obcą
dla domniemanego chorego. Jak wcześniej ktoś napisał jeśli osoba nie zagraża
sobie lub innym to nie ma podstaw do umieszcznia na leczeniu. Więc nie widze
sensu prowadzenia takiej dyskusji...

Sandra

1. Data: 2002-08-17 17:36:42

Od: KOMINEK <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafal 'Raf256' Maj" <r...@r...com> wrote in

ale nie przychodz z tym na p.s.s , ok ?;-)

Juz wystarczy, ze tutaj grupa olaua temat.

--
KOMINEK [uowca uosi]
Skargi i wnioski: k...@k...pl

1. Data: 2002-08-17 18:37:47

Od: t...@w...pdi.net szukaj wiadomości tego autora

In pl.soc.prawo Krzysztof <k...@a...mail.ru> wrote:

> Skąd to zainteresowanie Expertem? Robisz cały serwis poświęcony "walce"
> z Expertem...
> Większość Twoich wypowiedzi w usenecie dotyczy Experta.

Nie on jeden zrobil taki serwer. Podmiot zainteresowan twojego przedmowcy
jest znanym internetowym trollem - okazem modelowym i jest godzien
zainteresowania.

Pomijajac, ze napsul krwi i nerwow wielu osobom, byc moze wiele z nich
zniechecajac skutecznie w ogole do zagladania na internetowe fora i byc moze
odcinajac innych ludzi od ich porad po prostu zasmieca grupy. Nie wiem czy
znasz zalosne i chamskie klotnie owego trolla z Vizvarym?

Zazwyczaj umieszcza na grupach kontrowersyjne opinie zmuszajac niejako
normalnych ludzi do ich prostowania. Tworzy to ogromne, tasiemcowe watki
ktore cale sa poswiecone prostowaniu glupot jakie rzeczony troll emituje.
Chociaz dzieki jego gl* komus udalo sie zdobyc calkiem niezla posade w
Ameryce ;-) No i wiele sigow nakarmilo sie kwestiami eksperta.

Przewaznie nie przestrzega opisow grup. Na zwrocenie uwagi reaguje
tlumaczeniami, ze poruszony przez niego temat jest jak najbardziej on-topic.
Tak jak listy o samochodach na liscie dla rolnikow bo przeciez samochody
jezdza po ziemi, nie? To tylko przyklad z glowy.

Najlepszym lekarstwem jest ignorowanie. Wiekszosc ludzi juz go zna.

> Skoro już tak się afiszujesz z tą swoją niechecią (nienawiścią? a może
> jednak fascynacją?) do Experta, może zdradzisz, skąd ona się bierze? IMO
> zachowujesz się, jakby Ci co najmniej pół rodziny wymordował.

To chyba niechec polaczona z fasynacja. Ja np. nie czytam co on wypisuje,
ale lubie czytac jak ludzie prostuja jego glupoty. Polecam, bo to swietna
rozrywka. Styl trolla poznasz od razu - jest nie do podrobienia. No, prawie
;-)

> Pozdrowienia,
> Krzysztof

Z powazaniem
Tomasz Leszczynski
(...)

1. Data: 2002-08-17 19:30:14

Od: j...@d...one.pl (John Dreamer) szukaj wiadomości tego autora

Rafal `Raf256` Maj wrote:
> [...]
> i nie ma się kto nim zaopiekować, może expert _serio_ wymaga fachowej
> pomocy ? takie wypadki powinno się gdzieś zgłaszać ?

Obserwuję Twoją \"batalię\" z Expertem już od dłuższego czasu i dochodzę
do wniosku, że za bardzo się nim przejmujesz - czy on jest tak bardzo
zajmujący, że należy mu poświęcać tyle czasu? Czy tworzenie stron o nim
jest tak pasjonujące? Tyle jest można ciekawego w życiu zrobić, a Ty
zabrałeś się za analizowanie poczynań nudnego już trochę Experta...
Odnoszę wrażenie, że Wy się nawzajem uzupełniacie - z jednej strony
Expert, niedowartościowana osoba, która potrzebuje publiki, z drugiej -
Ty, zafascynowany nim i analizujący wszystkie jego błazeństwa...
Zastanów się, czy warto poświęcać na niego całkiem sporą część swojego
życia!

--
John Dreamer

..uciekam