Re: facet dominuje

Data: 2003-03-14 10:18:59
Temat: Re: facet dominuje
Od: G...@p...onet.pl-----USUN-TO (Grzegorz Janoszka)

On 13 Mar 2003 14:27:47 +0100 I had a dream that n...@o...pl <n...@o...pl> wrote:
>Najgorsze jest to ze ja ładnie wszystko posprzatam a on nagle zaczyna czegos
>szukac, ja sprzatam on od razu na odwrot :(

A nie możesz porozmawiać Z NIM o tym, zamiast żalić się na grupę?
To chyba najlepsze rozwiązanie.

Nie żeby mnie irytowały wylewane tutaj żale, ale samo to niestety nic nie
naprawia.

--
Grzegorz Janoszka
www.consulta.pl odpowiadając POPRAW adres

Na newsy piszę prywatnie i wyrażam swoje prywatne poglądy, które nie mają
nic wspólnego z moimi byłymi, obecnymi i przyszłymi pracodawcami.