Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?

From: Ikselka <i...@g...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: fajnie tak sie przypierdolić do ikselki?
Date: Wed, 14 Jan 2009 15:04:00 +0100

Dnia Wed, 14 Jan 2009 14:20:52 +0100, gazebo napisał(a):

> aaaa, Maria Mgdalena

Kobieta cudzołożna czy święta?
"A Piotr zapytał: "Czy Zbawiciel zaiste mówił na osobności z kobietą, a nie
otwarcie z nami? Czy mamy się do niej zwrócić i słuchać jej wszyscy? Czy
wolał ją od nas? A Lewi odparł: Piotrze, zawsze łatwo się unosiłeś. Teraz
widzę, że walczysz z tą niewiastą, jakbyś był jej wrogiem. Jeżeli Zbawiciel
ją wyniósł, kimże zaiste jesteś, abyś miał ją odrzucać? Zapewne Zbawiciel
zna ją bardzo dobrze. Dlatego miłował ją bardziej niż nas."

> ty naprawde jestes nieprzytomna

> malo prawdopodobne, wtedy zaczniesz pisac jak ten gosc na psr co ma
> nowotwor (moze juz nie zyje albo jakas chemioterapia) i zaczniesz sie
> jeszcze bardzie modlic

Skąd wiesz, ile się modlę?