faktory - ile wazne?

1. Data: 2002-08-07 12:08:01

Temat: faktory - ile wazne?
Od: "Edyta Baś" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam. W tamtym roku na wakacje kupiłam krem z filtrem SP 60 La Roche-Posay.
Została mi jeszcze prawie cała tuba (stosowałam na znamiona, blizny ) i
chciałabym go wykorzystać w tym roku na Krecie. Na opakowaniu jest napisane
że wazny jest do 2003 roku, z kolei wszędzie piszą,że w kolejnym sezonie
filtry nie nadają sie do uzycia. Jak to mozliwe, przeciez gdyby ten krem
czekał w magazynie do tego roku to byłoby ok. Zaczyna mi sie wydawac że
dzaiła jakieś silne lobby producentów kosmetyków z filtrami :-)W każdym bąź
razie posmarowałam mojemu facetowi plecy tym kremem (pełno znamion) i chyba
jednak działa, bo po całym dniu na działce nie był poparzony (było ostre
słońce). A co Wy o tym myslicie, nadaje sie czy nie?

1. Data: 2002-08-07 13:06:32

Temat: Re: faktory - ile wazne?
Od: "Lula_S" <l...@S...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
napisane
> że wazny jest do 2003 roku, z kolei wszędzie piszą,że w kolejnym sezonie

Byłby ważny do 2003 r, gdyby nie został przez Ciebie wcześniej otwarty.
Niestety, pare miesięcy od otworzenia krem z filtrami traci właściwości.

1. Data: 2002-08-07 14:02:41

Od: Dorota <k...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

I tu sie zgadzam. Kosmetyk otwarty moze, ale nie musi stracic swoich
wlasciwosci. Wiem, ze jest to na pewno droga impreza, ale zdecydowanie
polecalabym zuzyc ten krem jako balsam (np. po kapieli - takie kosmetyki
zwykle zawieraja mnostwo skladnikow pielegnacyjnych), a w tym roku
zainwestowac w nowy specyfik. To w koncu Twoje zdrowie.
Pozdrawiam
Dorota
(z dyplomem kosmetyczki)

1. Data: 2002-08-07 16:52:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
: Byłby ważny do 2003 r, gdyby nie został przez Ciebie wcześniej otwarty.
: Niestety, pare miesięcy od otworzenia krem z filtrami traci właściwości.

a jak opakowanie jest z pompka, nie sloiczek?

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

1. Data: 2002-08-07 18:01:52

Od: "Rena" <r...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

po 3 mcach od otwarcia ginie ochrona przed sloncem, za to zosdtaje
dobry krem do ciala:)

1. Data: 2002-08-12 17:38:18

Od: "Barbara Kwiatkowska" <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wszystko zależy w jakich warunkach przechowywałaś i używałaś krem z
filtrami. Preparaty z filtrami, które nosimy ze sobą na plaże czy w miejsca
nasłonecznione, które są często poddane działaniu słońca, wysokiej
temperatury tracą swe właściwości promienioochronne.

"19- Kremy z filtrami można przechowywać w temperaturze pokojowej,
najlepiej jednak nie w miejscach intensywnie nasłonecznionych. Łazienka
jest dobrym do tego miejscem. Nie trzeba ich koniecznie przechowywać w
lodówce, no chyba, że temperatura w pomieszczeniu sięga do 30 stopni C.
Zasada ta odnosi się do wszystkich kosmetyków. Zapasy zamkniętych,
nieużywanych kremów nie trzeba koniecznie trzymać w lodówce, wystarczy w
temperaturze pokojowej do 25 stopni C, w szafce. Kremy otwarte, których nie
mamy zamiaru zużyć od razu, można trzymać na dnie lodówki. Zaś w przypadku
kremów z filtrami, otwarty krem lepiej jest zużyć od razu i nie zostawiać go
sobie na później, zaś kremy nieużywane można przechowywać maksymalnie do 3
lat, bez obaw, że stracą swe właściwości ochronne."

1. Data: 2002-08-12 18:09:27

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

:
[...]

Basiu, serdecznie witamy w Usenecie :-)

kasica
--
"he that breaks the thing to find out what it is has left the path of
wisdom"

Czy to nie za duzo?
Poznajmy się
Pedicure - jeszcze raz