faktura pgnig

1. Data: 2008-07-16 16:51:40

Temat: faktura pgnig
Od: mk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Dostałem dziwną fakturę z warszawskiego pgnig: dotychczasowe zużycie
miesięczne oscylowało wokół 50-70m3, faktura za czerwiec - ponad
130m3. Na 100% żadnych extra zużyć nie ma.

Jakieś wskazówki?

Marcin

2. Data: 2008-07-18 06:20:05

Temat: Re: faktura pgnig
Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mk" <M...@g...com> napisał w wiadomości
f.googlegroups.com...
Witam,

Dostałem dziwną fakturę z warszawskiego pgnig: dotychczasowe zużycie
miesięczne oscylowało wokół 50-70m3, faktura za czerwiec - ponad
130m3. Na 100% żadnych extra zużyć nie ma.

reklamuj. Mi sie kiedys walneli przy odczycie i spisali licznik sasiada.
Mialem ekstra 100m3

pozdro

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

3. Data: 2008-07-18 07:28:38

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pelos pisze:
> [...]
> 130m3. Na 100% żadnych extra zużyć nie ma.
>
> reklamuj. Mi sie kiedys walneli przy odczycie i spisali licznik sasiada.

Mogli też wcale nie odczytać i wystawić "na oko". Można złożyć
reklamację albo zapłacić - będzie nadpłata i za następny nie trzeba
będzie płacić.

Ania

4. Data: 2008-07-18 07:38:43

Od: mk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Na początku faktycznie licznik nie był spisywany i walili stany z
sufitu, reklamowałem i bezproblemowo uwzględnili.
Problem tym razem jest taki, że faktura zgadza się ze stanem licznika.
Tyle, że nie wiem jakim cudem zużyłem
poda dwukrotnie więcej gazu w czerwcu niż zwykle w miesiącach letnich.
Co ciekawe znajoma ma to samo.

--
Marcin

5. Data: 2008-07-18 18:38:44

Od: Rafal M <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Lip, 09:38, mk <M...@g...com> wrote:

> Tyle, że nie wiem jakim cudem zużyłem
> poda dwukrotnie więcej gazu w czerwcu niż zwykle w miesiącach letnich.

Jak to jak? Po prostu puscili do sieci mniej kaloryczny gaz - efekt
zeby wyprodukowac tyle samo energii musiales zuzyc wiecej gazu :)
Ostatnio ten numer zrobili w Szczecinie ;)

Pozdrawiam
Rafal

6. Data: 2008-07-22 07:18:12

Od: "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Ostatnio ten numer zrobili w Szczecinie ;)

A jakoś zimą tego roku była awantura w Trójmieście i okolicach.

--
Tomasz Okoński
t...@o...eu

7. Data: 2008-07-24 06:49:57

Od: "Pelos" <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomasz Okoński" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

> A jakoś zimą tego roku była awantura w Trójmieście i okolicach.

Ostatnio przyslali mi broszurke z cennikiem (z wyciagiem) i tam byl sliczny
wzor na rekompensate w przypadku gazu o nizszej kalorycznosci. Tak czy siak
trzeba im udowodnic, ze gaz mial mniejsza kalorycznosc - a to pewnie
kosztuje i to calkiem sporo.

--
Pelos
http://fotoblog.pelos.pl

PARKIET-PRODUCENT
kabina prysznicowa, brodzik na styropianie a stelazu
Lodówka PKM - bez kratki chłodzącej z tyłu
Jaka wanna z hydromasażem?
Łuparka do drewna z castoramy. Czy warto?