Re: fantazje

1. Data: 2010-01-22 12:31:26

Temat: Re: fantazje
Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Mój kolega, z którym znam się od szczeniaka jak zły szeląg,
> od jakiegoś czasu podejrzewał, że jest chyba nienormalny,
> jednak wczoraj miał chyba tego dowód i zapytał mnie o opinię w tej sprawie.

Jakos dziwnie ta opowiesc przypomina Twoja poprzednia o Twojej checi
romansowania z lekarka. Tez bylo tam nieco fantazji.
Czyzbys pod oslonka tego "kolegi" opisywal swoje doswiadczenia?
A pannie, ktora gryzie zajetego faceta po wargach, to bym w***d spuscila.
I.

2. Data: 2010-01-22 13:07:02

Od: "Redart" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hjc5rg$p83$1@inews.gazeta.pl...

> A pannie, ktora gryzie zajetego faceta po wargach, to bym w***d spuscila.

w***d ???
że co niby ?

3. Data: 2010-01-22 13:19:08

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> Jednak chodziło mi o występowanie owych fantazji, być może ucieczkę w
> nie, kiedy jesteśmy z inną osobą, zwłaszcza podczas chwil intymnych.
> W natłoku takiej ilość bodźców erogennych fantazje o innych osobach nie
> powinny w zasadzie mieć miejsca, przynajmniej u faceta, a u mojego
> kolegi były.

Dlaczego "u faceta nie powinny miec miejsca"?

> Jak już ktoś zauważył, być może niektórym niewygodnie byłoby odnosić się
> bezpośrednio do niektórych sytuacji, ale chyba macie jakiś znajomych
> np. 'z wojska' i czasem coś wpadnie komuś w ucho ;-)

Ja znajomosci z wojska akurat nie pielegnuje.
Tak tylko mi sie skojarzyly te Twoje 2 opowiastki. Nic wielkiego.
A podawanie nazwisk rzeczywiscie moze byc niesmaczne.
I.

4. Data: 2010-01-22 13:20:41

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:
> W wargę jeszcze nie jest tak źle, jak wolałbym nie myśleć.
> Są znaczeni bardziej cenniejsze miejsca.

Ale tamtych TŻ-ka nie musialaby tak na pierwszy rzut oka zauwazyc. I
tlumaczyc nie trzebaby sie bylo.
I.

5. Data: 2010-01-22 14:05:11

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> O to, to chyba tylko kobieta może zapytać.
> Wiesz do czego podobny jest wzrost zainteresowania seksualnego u
> mężczyzny wywołany przez jakiś określony bodziec wzrokowy wysłany przez
> kobietę? Do zapłonu stogu suchego siana polanego benzyną.
> I kiedy podczas chwili intymnej ten stóg może płonąć swobodnie aż się
> wypali to jak może nagle ogień przeskoczyć z tego stogu na inny, bardzo
> odległy bez żadnego powiązania i będąc w tym stogu płonąć tam?
> Jakieś to cholera kompletnie nielogiczne.

Dlatego pytam.
I.

6. Data: 2010-01-22 14:12:37

Od: Marchewka <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender pisze:

> No, tego typu fantazje u kobiet są typowe.

No, skoro tak uwazasz, to albo ja jestem nietypowa, albo Ty jestes
nietypowa kobieta.

> W zasadzie to chyba już po pierwszym harlekine z serii 'desire' ;-)

A to jakos wzmaga? Musze przeczytac!
I. ;-)

7. Data: 2010-01-22 18:23:48

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Notabene: jest to fakt potwierdzany przez naukę, że kobiety
są w stanie fantazjować o kimś innym w trakcie zbliżenia,
a mężczyźni - nie.
Ma to swoje uzasadnienie ~neurologiczne.

Nie czytało się książek o seksie?
A to wstyd. ;)

--
CB

Użytkownik "Marchewka" <s...@g...pl> napisał w
wiadomości news:hjcbp7$hec$1@inews.gazeta.pl...

> No, skoro tak uwazasz, to albo ja jestem nietypowa, albo Ty jestes
> nietypowa kobieta.

Re: fantazje
Re: Wazektomia
Re: Wazektomia
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
Re: Romans - dobre praktyki?