Re: fantazje

1. Data: 2010-01-22 11:17:55

Temat: Re: fantazje
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ender wrote:

[ciach cały opis sytuacji ludzi po 30-tce z problemami emocjonalnymi
gimnazjalistów]

> A może to jest właśnie kryzys wieku średniego, bo kolega jest już po 30?
> Wstępnie przyjąłem, że jest on faktycznie nienormalny,
> chyba, ze ktoś słyszał o podobnych przypadkach?
> Może ktoś słyszał o podobnym koledze, albo ma jakiś link do literatury
> na ten temat?

Ender, wybacz, ale jak czytam te twoje opisy problemów, to płaczę ze
śmiechu :-D

Stalker, nie mogłem sie powstrzymać, ale obiecuję, że więcej nie będę :-)

2. Data: 2010-01-22 14:29:23

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> śmiechu :-D
>
> Stalker, nie mogłem sie powstrzymać, ale obiecuję, że więcej nie będę :-)

bo on młody jest, ma dopiero dwa jajka ;)

kiwiko

Re: Wazektomia
Re: Wazektomia
Re: Skąd dowiedzieliście się o usenecie i psp ?
Re: Romans - dobre praktyki?
Re: Romans - dobre praktyki?