farba do płotu

1. Data: 2004-04-16 06:44:05

Temat: farba do płotu
Od: Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Proszę o rade: mam do pomalowania ponad 40 mb płotu metalowego
(z takich płaskowników) i chciałbym to zrobic tak, zeby starczyło na
dłuzej (płot obrasta winem, itp). Zwykła farba starcza na rok -
max. trzy - zastanawiam sie nad czymś w stylu Hammerite.

Użyłem Hammerite w zeszłym roku do małej powierzchni i zachowuje
się to doskonale - przy malowaniu nie ścieka, doskonały kolor,
twierdzą że nie trzeba bardzio oczyszczać starej farby,
jak na razie wygląda, że nie blaknie na słońcu.

Tylko Hammerite na 40 mb to już będzie kawałek grosza, no i nie wiem
na pewno czy przypadkiem nie nabieram sie na reklamy.

Czy mógłby ktoś doradzić? Jest coś lepszego niż Hammerite?
Albo porownywalnego jakościowo a tańszego?

--
Jaroslaw Strzalkowski, Krakow

1. Data: 2004-04-17 21:48:45

Temat: Re: farba do płotu
Od: "tomek tarasiuk" <l...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaroslaw Strzalkowski <j...@o...pl> napisał(a):

> [...]
>
> Czy mógłby ktoś doradzić? Jest coś lepszego niż Hammerite?
> Albo porownywalnego jakościowo a tańszego?

Lepsze są epoksydowe. Niestety droższe a jednocześnie tańsze. Jak dobrze
pomalować epoksydową to już nigdy nie trzeba bedzie poprawiać. Tomek

1. Data: 2004-04-20 11:10:02

Od: Jakublad <u...@d...idealny.pl> szukaj wiadomości tego autora

Odpowiedź na www.arsen.pl/forum - zapraszam.

--
Archiwum grupy --- pl.rec.dom ---
Forum dyskusyjne: http://dom.idealny.pl

Re: Piekarnik gazowy z termostatem i bez
Tesciowa kupuje mieszkanie:-) PILNE
Dziura w suficie czym?
dymiacy komin
Re: Doswiadczenia z Nostalitem ??