farba na zacieki

1. Data: 2001-08-21 12:32:08

Temat: farba na zacieki
Od: "Maria" <t...@b...gnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !
Proooszę! Potrzebna mi nazwa farby na zamalowanie zacieku na suficie!!
Wiem, ze było jakiś czas temu, alem zapracowana i karteluszek zginał.
Remont zaczynam w przyszłym tygodniu.........Juz postanowiłam wzorując się
na Waszych doświadczeniach malować DULUX-em, ale ten zaciek? Może lepiej
najpierw go zamalować.
Pozdrawiam ciepło : Maria

1. Data: 2001-08-22 08:19:29

Temat: Re: farba na zacieki
Od: "lk" <l...@z...zgora.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Proooszę! Potrzebna mi nazwa farby na zamalowanie zacieku na suficie!!
>na Waszych doświadczeniach malować DULUX-em, ale ten zaciek? Może lepiej
>najpierw go zamalować.

Bezwzglednie zaciek nalezy zamalowac specjalna farba bo inaczej " wylezie ".
Nie pamietam nazwy ale w kazdym sklepie specjalistycznym z farbami maja
kilka rodzajow. Sa skuteczne - sprawdzalem. Pozdrawiam Leszek

faraonki czy "normalne" mrówki?
kupie mieszkanie w Warszawie
Drzwi dla kota
Eko-budownictwo