farbowanie

1. Data: 2003-07-06 18:42:57

Temat: farbowanie
Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam! Mam ochotę zmienić kolor włosów ale tak na kilka dni;) i mam pytanie
czy da się z jasnego blond zrobić ciemną czerwień, może miedź, ewentualnie
rudy. Nigdy nie farbowałam włosów są dość cienkie takie trochę jak u
dziecka.Chcę użyć szamponu koloryzującego który schodzi po kilku myciach.Czy
jest to możliwe, czy z tej czerwieni nie powstanie marchewkowy kolorek?
Jakie firmy są "najlepsze"?
Pozdrawiam!

1. Data: 2003-07-06 18:48:54

Temat: Re: farbowanie
Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aede wrote:

> [...]
> rudy. Nigdy nie farbowałam włosów są dość cienkie takie trochę jak u
> dziecka.Chcę użyć szamponu koloryzującego który schodzi po kilku myciach.

Lepiej uwazaj - da sie to zrobic takim lekkim kolorem (na jasny blond
wszystko mozna), ale lepiej kup mocny szampon (mozna przeciwlupiezowy),
bo inaczej bedziesz miesiac potem chodzic w pomaranczu ^_^

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

1. Data: 2003-07-06 19:18:55

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wszystko mozna), ale lepiej kup mocny szampon (mozna przeciwlupiezowy),
> bo inaczej bedziesz miesiac potem chodzic w pomaranczu ^_^

A takie pytanko (bo wiesz ja się na tym zupełnie nie znam) ten szampon
przeciwłupieżowy to po to żeby się szybciej pozbyć ewentualnego
pomarańczowego? i aż miesiąc?? chodzi mi o taki szampon ze po 4 do 6 myć się
zmywa. Rzeczywiście się tak szybko zmywa, czy nie?
A ten rudy ma większe szanse?

1. Data: 2003-07-06 19:37:40

Od: "almadka" <a...@W...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aede" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
się
> zmywa. Rzeczywiście się tak szybko zmywa, czy nie?

Szampon przeciwlupiezowy zmywa szybciej kolor. A co do szamponetek, to
pofarbowalam mojej kolezance, ktora ma wlasnie jasne, bardzo delikatne
wlosy, taka szamponetka na 4-6 myc wlosy na fiolet ( na sylwestra). Do maja
chodzila w rozowej czuprynce:)

pozdrawiam
almadka

1. Data: 2003-07-06 19:58:09

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wielkie dzięki za ostrzeżenie bo naprawdę planowałam to zrobić,myślałam że
dwa tygodnie i zejdzie a chciałam tak "zaszaleć" na Mazurach hehe. A jasny
rudy też będzie tak długo trzymał ? bo podejrzewam że z kolorem dużych
problemów nie będzie. Dodam że mam naturalne pasemka i zastanawiam się czy
po farbowaniu też będę miała pasemka :)
Pozdrawiam i jeszcze raz dzięki (do maja?????!!!!!!!!)

1. Data: 2003-07-06 20:31:31

Od: Beth Winter <r...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Aede wrote:

> [...]
> pomarańczowego? i aż miesiąc?? chodzi mi o taki szampon ze po 4 do 6 myć się
> zmywa. Rzeczywiście się tak szybko zmywa, czy nie?

Na jasno-blond wlosach kazda farba trzyma sie jak glupia. Kolega zrobil
raz na czerwona taka pianka "po jednym myciu" i trzymala sie tydzien
(pod koniec jako lekki roz). Ten przypadek z miesiacem to mi fryzjerka
opowiadala. Najlepiej sie wlasnie poradzic fryzjera, zeby polecil cos
latwo splukiwalnego.

A szampon przeciwlupiezowy jest bardziej "zracy" od zwyklego i predzej
usuwa farbe. Wiem z wlasnego doswiadczenia, bo stosuje i musze czesciej
odswiezac kolor...

--
Beth Winter
-- Neil Gaiman

Straubal - szampon
cellulit a cellilitis? czy jest różnica
NTG!!!! Młode kociaki do oddania za 10 tygodni!!!!
BIOPUR- biotherm?
Przedłużanie włosów