Straubal - szampon

1. Data: 2003-07-06 16:45:41

Temat: Straubal - szampon
Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich!
Jakis czas temu szukalam w Krakowie szamponu Straubal z henna. Kupila mi go
we Wrocławiu siostra (dzieki Berta!!! :-) ).
Do tego szamponu byla dolaczona taka jakby probka (50 ml), mala buteleczka
szamponu do czarnych wlosow. Na buteleczce jest niebieska etykieta z
napisem: Henna & Indigo. Probke mam w Krakowie i na pewno ani ja, ani nikt z
moich znajomych jej nie uzyje. Tak wiec, jak ktos chce to niech mi da znac
na priv, a chetnie mu te probke dam.

Pozdrawiam
Kasia
PS: Widzialam tez ten szampon w moim rodzinnym nieduzym miasteczku w
drogerii Natura, wiec jak ktos szuka to moze niech w tych drogeriach pyta,,
chociaz nie we wszystkich jest.

1. Data: 2003-07-07 20:24:08

Temat: Re: Straubal - szampon
Od: i-Ra <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> wrote:

> [...]
>we Wrocławiu siostra (dzieki Berta!!! :-) ).
>Do tego szamponu byla dolaczona taka jakby probka (50 ml), mala buteleczka

rozumiem w takim razie ze sama uzywasz tego do jasnych wloskow?
a moglabys napisac cos o dzialaniu tego szamponu na takowe? :)

1. Data: 2003-07-07 21:10:21

Od: "Kasia Mikołajczyk" <K...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "i-Ra" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> rozumiem w takim razie ze sama uzywasz tego do jasnych wloskow?
> a moglabys napisac cos o dzialaniu tego szamponu na takowe? :)

Jeszcze nie. Mam go co prawda od tygodnia, ale postanowilam najpierw
skonczyc ten, ktory mialam do tej pory. Tak jeszcze na 3 mycia go zostalo...
Ja mam ten do wlosow rudych, a do blond jest inny. Chociaz rudych wlosow nie
mam, tylko jakies takie siakies brazowawe... ;-)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-07-08 07:00:40

Od: "djemila" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.
A gdzie we Wroclawiu Twoja siostra kupila ten szampon i czy byl rowniez do
ciemnych wlosow? Oczywiscie jeszcze ile kosztowal.
Pozdrawiam

1. Data: 2003-07-08 07:14:23

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "djemila" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> A gdzie we Wroclawiu Twoja siostra kupila ten szampon i czy byl rowniez do
> ciemnych wlosow? Oczywiscie jeszcze ile kosztowal.

Wroclawia to ja za bardzo nie znam, wiec wkleje Ci to co napisala mi Berta :
"...do Drogerii na rynku (na scianie gdzie poczta i Bachus bodajze)". Po tym
opisie moja siostra trafila. Kosztowal 19,32. Nie wiem, czy byl do czarnych
:-( na pewno byl do rudych i blond. Ale Berta pisala, ze do czarnych nie
bylo. No, ale zawsze mogli dowiezc :-)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-07-08 08:30:25

Od: "Berta" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam :)

> [...]
czarnych
> :-( na pewno byl do rudych i blond. Ale Berta pisala, ze do czarnych nie

No, widze, ze na cos sie przydalam :)))
Dawno nie zagladalam do tej drogerii, wiec mozliwe, ze jednak gdzies
"wykopali" ten szampon do wlosow czarnych... Ja sie poddalam odkad sie
dowiedzialam od dystrybutora, ze przestali produkowac wersje do czarnych
wlosow i juz go nie bedzie... Rzeczywiscie mozna go znalezc jeszcze gdzie
niegdzie (chociaz mi sie nie udalo). Dystrybutor powiedzial, ze mozna go
szukac w Naturze, Rossmanie... Ale roznie z tym jest... Jak pytalam to
duuuze oczy robily panie sprzedawczynie... (teraz przerzucilam sie na
Petrole, chociaz one sie nie umywaja do Straubala...)

Pozdrawiam serdecznie
Berta

1. Data: 2003-07-08 09:08:55

Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Berta" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> duuuze oczy robily panie sprzedawczynie... (teraz przerzucilam sie na
> Petrole, chociaz one sie nie umywaja do Straubala...)

To moze chcesz te "probke" do czarnych????? Bede sie widziec z siostra pod
koniec lipca, potem ona wyjezdza na wakacje na tydzien, to w sierpniu jakos
bym Was umowila i bys sobie wziela!!! Mnie ona naprawde sie nie przyda, a
wyrzucac szkoda...
pzdr
Kasia
PS: przynajmniej odwdziecze sie za ten szampon do rudych :-)

1. Data: 2003-07-10 08:48:15

Od: Berta <m...@N...SPAMUJ.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

> [...]
> pzdr
> Kasia
> PS: przynajmniej odwdziecze sie za ten szampon do rudych :-)

Zastanawialam sie nad tym, jak pierwszy raz napisalas o oddaniu probki,
ale wydawalo mi sie, ze szkoda zachodu z wysylaniem probki, ale skoro
mowisz, ze mozna to "zalatwic" przez Twoja siostre, to czemu nie :)))
W takim razie postaram sie nie zapomniec i odezwac w sierpniu...
Mam tez nadzieje ze jednak ten szampon sie pokaze w sklepie, bo ostatnio
uslyszalam, ze ma byc w przyszlym tygodniu... Tak wiec od przyszlego
tygodnia regularnie odwiedzam ten sklep ;)))

Pozdrawiam
Berta

1. Data: 2003-07-10 09:02:22

Od: "Kasia Mikolajczyk" <k...@U...ceti.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Berta" <m...@N...SPAMUJ.poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci

> [...]
> uslyszalam, ze ma byc w przyszlym tygodniu... Tak wiec od przyszlego
> tygodnia regularnie odwiedzam ten sklep ;)))

No to dobra. Dam probke siostrze i czekam na odzew w sierpniu! :)
pzdr
Kasia

1. Data: 2003-07-10 10:59:12

Od: m...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> No to dobra. Dam probke siostrze i czekam na odzew w sierpniu! :)
> pzdr
> Kasia

dzieki :))) (obym tylko nie zapomniala...)

Berta

cellulit a cellilitis? czy jest różnica
NTG!!!! Młode kociaki do oddania za 10 tygodni!!!!
BIOPUR- biotherm?
Przedłużanie włosów
szampon- problemy skorne, luszczyca