farby - dekoral

1. Data: 2001-08-29 13:11:55

Temat: farby - dekoral
Od: Tunia <t...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

zakupiono mi (tak tak :) ) farbe emulsyjna do pomalowania scian -
Dekoral - 2 rodzaje - Akrylit W i Akrotix (ta druga jak pisze
producent kryje juz po pierwszym pomalowaniu)
malowane beda sciany pokryte tzw. barankiem - czyli tynkiem z faktura
- dosc drobna, w pokojach kolor bialy - bedzie kryty kolorem, zas
kuchnia i przedpokoj to pokrycie koloru (szary i kakaowy jasny)
kolorem (mleczny odcien rozu, ciemny

i mam w zwiazku z tym pytanie do tych, którzy użuwali tych farb - jak
zachowuja sie na scianie i czy sa wydajne..no i jak wygladaja po
jakims czasie - i czy ew. mozna je zmywac?

~ tunia ~
~ t...@c...com ~ http://maciejka.blog.pl ~
~ ICQ 43595161 ~ GG 380777 ~
~ You can check in any time you like, but you can never leave ~

1. Data: 2001-08-29 18:18:22

Temat: Re: farby - dekoral
Od: "JanKo" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tunia" <t...@c...com> napisał w wiadomości
> [...]
> kolorem (mleczny odcien rozu, ciemny
>
> i mam w zwiazku z tym pytanie do tych, którzy użuwali tych farb - jak
trzymają się bardzo dobrze, miesiąc po malowaniu ciekłami woda
po ścianie przez
jakieś 3 dni non-stop i nie pozostawiłą śladu.
> i czy sa wydajne..no i jak wygladaja po
> jakims czasie - i czy ew. mozna je zmywac?
Na baranku zużycie jest o wiele większe niż normalnie,
ja wymalowałem z puszki tylko ok. 50% tej powierzchni, którą
przewiduje producent
Zmywać się da, lecz na baranku jest utrudnione.

JanKo

farby - Krakow
podkład pod farbę emulsyjną
Okna Apolloplast-u