farfocle "w oczach"

1. Data: 2004-09-19 12:16:24

Temat: farfocle "w oczach"
Od: "tomasz" <t...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzien dobry
Od jakiegos czasu mam w obu oczach jakby farfocle, ktore bezwladnie
przemieszczaja sie po ruchu galki ocznej. Wyglada to mniej wiecej jak
kamyczek wrzucony do akwarium, takie niekontrolowane, bezwladne
przemieszczanie.

Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane i czy to moze oznaczac cos
powaznego?

2. Data: 2004-09-19 13:16:13

Temat: Re: farfocle "w oczach"
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cijtah$rut$...@n...dialog.net.pl,
tomasz <t...@k...pl>:

> [...]
> przemieszczanie.
>
> Czy ktos wie czym to moze byc spowodowane i czy to moze oznaczac cos

męty w ciele szklistym - zob. w archiwum, sporo o tym pisano; w Googlach
szukaj "(eye) floaters"

z reguły nic poważnego; ale nagłe pojawienie się dużej liczby mętów wymaga
kontroli okulistycznej

--
Robert

oddawanie moczu w nocy
wplyw hormonow na stan psychiczny, pomozcie
męski ginekolog...???
Migrena, pomocy !!!
woda w uchu