fast food czy restauracja

51. Data: 2005-07-25 11:28:25

Temat: Troche [OT]: ostrzezenie - kanapki w Daily Caffe
Od: sushi <sushi@bezspamu_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2005-07-24 19:24, Osobnik znany jako jan nabazgrał:

> Gdzie częściej coś konsumujecie i co sądzicie o cenach np. Subway?
>
> www.kanapkowauczta.pl/pl/menu.html

Witam,

Może troche nie w temacie, chociaż...w sumie kanapka na wynos to chyba
fast food.
Generalnie jadam fast foody od przypadku do przypadku, najczęściej jest
to kebab.
Ale wracając do tematu - w sobotę rano (nie wiem może w inne dni mają
nieśmierdzące) zakupiłem kanapke w drodze do autobusu.Spieszyłem się, a
po drodze był tylko Daily Caffe - Warszawa, budynek Galerii Centrum,
wejscie od Złotej (zeby nie było nieporozumień - ta część złotej przy
której są hybrydy) Kanapka kosztowała 9 PLN - samo to woła o pomstę do
nieba, zwykła kanapka z dwóch dużych kromek chleba razowago przekrojona
na pół, w takim plastikowym trójkątnym opakowaniu.Nie dość że kosztowała
niemało to była zepsuta - stary śmierdziący ogórek i sałata, to samo
wędlina - zieloniutka i śmierdząca.Zdecydowanie NIE POLECAM.

52. Data: 2005-07-25 11:45:48

Temat: Re: fast food czy restauracja
Od: "eM eL" <badbatz99@hotmailCUT_THIS_OUT.com> szukaj wiadomości tego autora

"cherokee" <c...@n...o2.pl> wrote in message

> "Bar fastfood" i "pachnie" - te słowa się wykluczają:)

E tam...bzdura. Jest fasfood i fasfood...
Jesli bedziesz w USA to odwiedz np. Hamburger Hamlet (glownie w Kaliforni) badz np.
Fudruckers (w wiekszych miastach) nie mowiac o malych sieciach np. na srodkowym
zachodzie. Genialne hamburgery, pachnace, soczyste i choc wysokokaloryczne - calosc
z frytkami ( i to jakimi!) i milk shake pewnie ponad 1500 kalorii - ale coz... Jak
nie jedam takich rzeczy bez wyraznego przymusu to czasami cala rodzina - w tym
prawie-ze-wegetarianskie pociechy - ma wyrazna chetke... Ze juz o "bbq joints" na
poludniu nie wspomne. Albo "jerk" na Jamaice - fast food ale jaki! Z tego co
rozumiem, to Wietnamczycy i rozni inni pseudo-przedsiebiorcy fasfoddowi w PL (takze
McDonalds) zrobili fast foodom baaaardzo zla reklame.

53. Data: 2005-07-25 11:47:54

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Moral? faceci nie maja nawyku mycia rak po siusiu...i taki ma
> pozniej isc do kuchni na przyklad...matku bosku.......
>

> acha - facei to niekoniecznie studenci - w tym konetkescie :P
>
> pierz morazlizatorski
> K.T. - starannie opakowana
A to było tak: Dwóch profesorów spotyka się w toalecie przy małej potrzebie.
Miła konwersacja i takie tam. Wiadomo. Nastepnie obaj wychodzą z tym że
jeden idzie do umywalki drugi do drzwi. Ten spod umywalki mówi dumnym
głosem: U Nas na Sorbonie to myje się ręce po załatwieniu potrzeby. Na to
ten drugi spod drzwi: A u Nas na Harwardzie to nie sika się na ręce;)).
Morał niech każdy wyciagnie sam.
Pozdrowienia
Jacenty Myjący Ręce po Każdej Potrzebie:))

54. Data: 2005-07-25 12:34:05

Od: Jarek Hirny <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005 02:45:21 +0200, waldek wrote:

> Jest mi teraz bardzo źle, bo jacyś debile polikwidowali w moim mieście budki
> z napojami, nie mówiąc już o zwykłych saturatorach. Aby się napić wody,
> muszę wejść do tzw. kawiarni czy restauracji (innej niż wszystkie) i zabulić
> 3 lub 4 zety.

A nie możesz kupić małej butelki za złotówkę? (8

Jarek
--
http://hell.pl/agnus/

entredentolignumologist - One who collects toothpick boxes

55. Data: 2005-07-25 12:40:39

Od: "cherokee" <c...@n...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Jest mi teraz bardzo źle, bo jacyś debile polikwidowali w moim mieście
budki
> z napojami, nie mówiąc już o zwykłych saturatorach.

Żabek ci we Wrocku dostatek, tudzież innych spożywczaków, gdzie mozna
zakupic sobie mineralna.

pozdr

cherokee

56. Data: 2005-07-25 14:49:25

Temat: Re: Troche [OT]: ostrzezenie - kanapki w Daily Caffe
Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

sushi napisał(a):
> [...]
> niemało to była zepsuta - stary śmierdziący ogórek i sałata, to samo
> wędlina - zieloniutka i śmierdząca.Zdecydowanie NIE POLECAM.

Czy to była kanapka firmy na licencji "Oscar"? Termin ważności
jeszcze nie upłynął?

L.

57. Data: 2005-07-25 17:12:36

Od: JerzyN <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

waldek napisał(a):
> Użytkownik "JerzyN" <0...@m...pl> napisał w wiadomości

> najeść.

> ===
> Zły człowieku.

Dlaczego zły?

> Jest u mnie (Wrocek) kilka barów, w których przyzwoity obiad
> za 8 zet można zjeść (ze schabowym lub pieczenią). [...]

A u mnie nie ma (Wawa) czegoś takiego jak opisujesz. Przynajmniej w
promieniu 3 jeśli i nie 5 km. Czy teraz już rozumiesz o czym piszę.
pozdr. Jerzy

58. Data: 2005-07-25 17:17:59

Od: sushi <s...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Liwiusz napisał(a):
> sushi napisał(a):
> Czy to była kanapka firmy na licencji "Oscar"? Termin ważności jeszcze
> nie upłynął?

Na opakowaniu było napisane że kanapka była zrobiona dla Daily Cofe -
nie zauważyłem nic o licencji Oscara, ale kanapka z wyglądu była
identyczna jak te Oskarowe.
Termin ważności nie upłynął - wg. etykietki kanapka była zrobiona dnia
poprzedniego.

pozdr

sushi

59. Data: 2005-07-25 17:35:06

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 25 Jul 2005 13:47:54 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>A to by?o tak: Dwóch profesorów spotyka si? w toalecie przy ma?ej potrzebie.
>Mi?a konwersacja i takie tam. Wiadomo. Nastepnie obaj wychodz? z tym ?e
>jeden idzie do umywalki drugi do drzwi. Ten spod umywalki mówi dumnym
>g?osem: U Nas na Sorbonie to myje si? r?ce po za?atwieniu potrzeby. Na to
>ten drugi spod drzwi: A u Nas na Harwardzie to nie sika si? na r?ce;)).
>Mora? niech ka?dy wyciagnie sam.
>Pozdrowienia
>Jacenty Myj?cy R?ce po Ka?dej Potrzebie:))

Ja nie sikam na rece, a jednak je myje...i na Sorbonie ni
Harvardzie nie bylam......

pierz, co widzi, ze ten watek to jakos tak galopem leci na
manowce

a Ty sie tak nie reklamuj :P
K.T. - starannie opakowana

60. Data: 2005-07-25 17:38:11

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>A u mnie nie ma (Wawa) czegoś takiego jak opisujesz. Przynajmniej w
>promieniu 3 jeśli i nie 5 km. Czy teraz już rozumiesz o czym piszę.
>pozdr. Jerzy

Bo Ty jestes Warszawiak i innych miast nie ROZUMIESZ

pierz, co pamieta bar i oczywiscie zapomnial nazyw, o barze tym
juz bylo - kolo stolowki uniwersyteckiej na chyba
Kuzniczej/Szewskiej, idac w strone uniwersytetu - po lewej..TO
byl bar...nie wiem czy funkcjonuje nadal, a jesli tak, to jako
co...bo byl taki bar na rogu ratusza - w strone kosciola Sw
Elzbiety - teraz tam jest elegancki lokal a nie bar...chyba
Zak...ech
K.T. - starannie opakowana

Makłowicz- gdzie w sieci przepisy
chwalę jagodzianki Maliny