feng shui

11. Data: 2001-05-18 10:26:27

Temat: Re: feng shui
Od: Leh <l...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Pat" <p...@w...pl> pisze:

>Ano tak wyszło z badań klinicznych, że lampy kineskopowe(katodowe) emitują
>biologicznie szkodliwe, Pulsujące Promieniowanie Elektromagnetyczne (PPEM)
> o niskich częstotliwościach - do przodu i do tyłu, w promieniu 110 stopni.
>Jego zasięg, okazało się zależy od wielkości lampy i najłatwiej go określić
>używając
>wielokrotności przekątnej.
>Wyszło że 8.
>Pozdrawiam!

O ile wiem promieniowanie elektromagnretyczne ma duzy zasieg, i 8x czy 80x
to dla niego zadna roznica - np. swiatlo ze slonca, albo fale radiowe
polskiego radia. Moze to jest kwestia niskich czestotliwosci, ze mniejszy
zasieg... Ale czestotliwosc jest odwrotnie proporcjonalna do dlugosci -
fale radiowe na "falach dlugich" maja ok kilometra dlugosci, wiec jesli
bylaby nizsza czestotliwosc, to jeszcze dluzsze fale.

--
Pozdrawiam slonecznie | http://www.gazeta.sky.pl
Leh from Kamarati Loka ;) | Bezplatna.Gazeta.Internetowa

12. Data: 2001-05-18 11:25:39

Od: Rafal Wojnar <d...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> fale radiowe na "falach dlugich" maja ok kilometra dlugosci, wiec jesli
> bylaby nizsza czestotliwosc, to jeszcze dluzsze fale.

A moze ktos wie konkretnie co to jest to tajemnicze PPEM
i jaka ma dlugosc fali? Moze "Pulsujace" oznacza modulacje
amplitudy?

Przyznam sie, ze "z pewna taka niesmialoscia" podchodze do feng shui,
radiestezji i tego typu rzeczy, ale nie twierdze, ze to kompletna
bzdura. Czesto przewijaja sie tam dziwnie nazywane promieniowania
i jestem w stanie zaakceptowac, ze czesc z nich z powodu swojej
natury jest niemierzalna przez przyrzady naukowe. Jesli jednak
mowi sie o promieniowaniu elektromagnetycznym to zwykle daje sie
okreslic jego parametry. Wiec co to jest PPEM?

Pozdrawiam
Rafal

Popękane naczynka
Sterylizacja mezczyzny
Dziewczynka 5 lat. problem z sutkiem
Wszczepienie soczewki - powikłania
mój piesek jest chory na zapalenie trzustki