Re: feng shui

From: Leh <l...@...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: feng shui
Date: Fri, 18 May 2001 12:26:27 +0200

"Pat" <p...@w...pl> pisze:

>Ano tak wyszło z badań klinicznych, że lampy kineskopowe(katodowe) emitują
>biologicznie szkodliwe, Pulsujące Promieniowanie Elektromagnetyczne (PPEM)
> o niskich częstotliwościach - do przodu i do tyłu, w promieniu 110 stopni.
>Jego zasięg, okazało się zależy od wielkości lampy i najłatwiej go określić
>używając
>wielokrotności przekątnej.
>Wyszło że 8.
>Pozdrawiam!

O ile wiem promieniowanie elektromagnretyczne ma duzy zasieg, i 8x czy 80x
to dla niego zadna roznica - np. swiatlo ze slonca, albo fale radiowe
polskiego radia. Moze to jest kwestia niskich czestotliwosci, ze mniejszy
zasieg... Ale czestotliwosc jest odwrotnie proporcjonalna do dlugosci -
fale radiowe na "falach dlugich" maja ok kilometra dlugosci, wiec jesli
bylaby nizsza czestotliwosc, to jeszcze dluzsze fale.

--
Pozdrawiam slonecznie | http://www.gazeta.sky.pl
Leh from Kamarati Loka ;) | Bezplatna.Gazeta.Internetowa