filtr do wody

1. Data: 2002-09-23 12:30:18

Temat: filtr do wody
Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,
Jakie filtry mozecie polecic (technologia, firma). Bede wdzieczny za
wszelkie sugestie.

A.

1. Data: 2002-09-23 13:21:55

Temat: Re: filtr do wody
Od: "paj^" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

http://www.forum.murator.com.pl/viewtopic.php?topic=
4502&forum=34&5
poczytaj tam, nic wiecej nie pomoge:)

--
pozdrowienia
paj^

1. Data: 2002-09-24 09:17:08

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam !

Na pytanie o filtry - moge odpowiedziec tylko jedno. Nie dajcie sie nabic w
butle przez roznego rodzju domokrazcow. Byl pewnego dnia u mnie pan z
"promocja", robil rozne fiki-miki z woda (tzn. elektrolize ... i wytracal
osady) i tak mnie przygnebiltym co pije, ze postanowilem kupic zestaw. Ale
dopiero "kiedys" - bo kasy nie mialem. Mialem za maly zestaw zaplacic prawie
3 tys. W jaki sklepie znalazlem jednak zestaw za 2.100. Mysle - ocho ! 9
stow w kieszeni. Chodzilo o zestaw amerykanski zestaw "Puricom" (z
dodatkowym mineralizatorem). Przypadek sprawil, ze dostalem od Brata info na
zrodlo sprzedazy w Polsce - za 729,- zl. Taki sam zestaw i w dodatku tej
samej firmy !!! W Polsce zestawy odwroconej osmozy w takich bandyckich
cenach sprzedaje przedstawicielstwo Aqua Filter z USA. Taki sam zestaw
sciagniety stamtad kosztuje trzykrotnie mniej !!! Paranoja ! Nie dajcie sie
nabic w filtry !!!

Pozdrawiam - scuba

1. Data: 2002-09-24 09:54:12

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

....ze dostalem od Brata info na zrodlo sprzedazy w Polsce - za 729,-
zl.....
mozesz podac ten namiar?
pozdrawiam
Arek

1. Data: 2002-09-24 11:17:04

Od: "scuba" <p...@g...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kupilem na Allegro. http://www.allegro.pl/showitem.php?item=7276725 Na tej
stronie jest jego kolejna aukcja (tzn. Jacka). Jest wiarygodny. Baniak
przyslal mi poczta, a zestaw filtrow przywiozl osobiscie do Warszawy.
Nie jest to kryptoreklama, ale powiem Ci, ze wkurzylem sie na ow sklepik w
Warszawie (rog ul. Pulawskiej, Idzikowskiego, Ikara). Rozumiem, ze kazdy
chce zarobic, ale zakladam, ze Jacek z Allegro tez nie robi tego
charytatywnie. To jest zdzierstwo i dranstwo. Takie samo cos spotkalo mnie
na Bartyckiej w salonie z lampami. Pani zaspiewala mi 800,- zl, a ja taka
sama lampe w malej Wrzesni kolo Poznania kupilem za 490,- (w sklepie). Tamci
tez zarabiali.
Warszawa jest oglupiajaca pod wzgledem pazernosci handlowcow. Chyba trzeba
bedzie wymyslic cosik takiego jak ostatnio zrobili Wlosi. Caly jeden dzien
zbojkotowali zakupy.

Pozdrawiam ... sorry , ale mnie troche ponioslo. Jesli kupisz ten zestaw -
daj mi znac czy jestes zadowolony z mojej podpowiedzi. Jakby co - wisisz mi
piwo, hi, hi ...

Piotr (scuba)

1. Data: 2002-09-24 14:32:11

Od: "Arek Chałupka" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora