filtr dymu z papierosow

1. Data: 2005-08-17 15:14:18

Temat: filtr dymu z papierosow
Od: "Marcinek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Poszkuje jakiegos urzadzanka ktorego glownym zadaniem mialoby byc
wylapywanie dymu z papierosow z powietrza. Fajnie gdyby przy okazji jeszcze
nawilzalo powietrze (ale do tego to moge kupic cos osobnego - ogromny
wybor).
Potrzebne jest do pomieszczenia ~20 m^2 - klimatyzowanego - dlatego nie chce
okna otwierac, a po wypaleniu kilkunastu papierosow oddychac nie idzie przy
zamknietym :(
Sama klimatyzacja dziala w obiegu zamknietym tylko i wylacznie (jakis model
fimy York)
Mozecie cos polecic, googlam i googlam, ale jakos bez ciekawych rezulatow :/

2. Data: 2005-08-17 15:35:02

Temat: Re: filtr dymu z papierosow
Od: "rolins" <rolins********@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mozecie cos polecic, googlam i googlam, ale jakos bez ciekawych rezulatow
:/

najtaniej jest rzucic palenie, odpada koszt urzadzenia i papierosow (tez
niemaly jesli palicie dobre marki)

3. Data: 2005-08-17 16:39:09

Od: "Marcinek" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

"rolins" <rolins********@o2.pl> wrote in message

> :/
>
> najtaniej jest rzucic palenie, odpada koszt urzadzenia i papierosow (tez
> niemaly jesli palicie dobre marki)
latwo powiedziec, ale trudniej zrobic :/
narazie pozostane przy opcji z filtrem:)

4. Data: 2005-08-17 19:53:59

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:ddvk8a$h1e$1@atlantis.news.tpi.pl
Od: Marcinek <m...@m...pl>
Było:
> Poszkuje jakiegos urzadzanka ktorego glownym zadaniem mialoby byc
> wylapywanie dymu z papierosow z powietrza. Fajnie gdyby przy

Jak rolins napisał, lepiej rzucić palenie... Słowo honoru u mnie już trzeci
rok się skończył, najgorsze były pierwsze dwa tygodnie ale to trzeba jakieś
bardzo czasochłonne zajęcie znaleźć, bez stresowe i koniecznie musi to być
między innymi zajęcie dla rąk, w miejscu gdzie nie wolno palić!

W kwestii filtra, widziałem wentylator umieszczony w krótkiej rurze
"ciągnący" powietrze poprzez filtr podobny do samochodowego olejowego.
Oczyszczało to to powietrze z kurzu i dymu papierosów.
Nie widziałem w sklepie tylko u klienta w firmie...

Dokładnie budowy wkładu nie widziałem ale od strony łopatek wiatraka była
jeszcze jakaś tkanina...

Głosuj na WC ( news:ddes2j$5t2$1@inews.gazeta.pl )
To tak niedawno było http://www.dzienmisia.pl/

5. Data: 2005-08-18 04:48:08

Od: ab <a...@i...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Poszkuje jakiegos urzadzanka ktorego glownym zadaniem
> mialoby byc wylapywanie dymu z papierosow z powietrza.

Ponoć palenie świec się nadaje. Nie testowałem.

6. Data: 2005-08-18 08:33:23

Od: "Mariusz Wołek" <m...@l...spamprecz.pl> szukaj wiadomości tego autora

"ab" <a...@i...wroc.pl> wrote in message

> Ponoć palenie świec się nadaje. Nie testowałem.

Nie nadaje sie - testowane -)

MaW

Ariston piekarnik, zmywarka i mikrofalowka
okna PCV firmy Segal
docinanie blatów kuchennych - gdzie dobrze w Łodzi ?
Preparaty do konserwacji paneli
Jaki ekspres cisnieniowy?