filtrowanie stawu

1. Data: 2003-05-08 07:08:10

Temat: filtrowanie stawu
Od: "Marek" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich Grupowiczów
Od niedawna do oczka wodnego (stawu) około 9000 l zamontowałem lampę
UV-11Wat. Powstał nowy problem z martwymi glonami, które osadzają się na
dnie. Wiem, że trzeba to przefiltrować. Mam w związku z tym dla Was
specjalistów pytanie: jaki filtr zastosować , o jakiej wielkości, może jest
jakiś inny sposób
Lampa zasilana jest pompą o zmierzonej wydajności około 1600 l/min. Obawiam
się, że zastosowanie filtrów sklepowych zewnętrznych zredukuje przepływ wody
przez lampę UV i filtr nawet o połowę co może być powodować nieskuteczność
filtrowania. Proszę o radę jak ten problem rozwiązać.
Pozdrawiam Marek

2. Data: 2003-05-08 08:09:35

Temat: Re: filtrowanie stawu
Od: "Kamas" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> dnie. Wiem, że trzeba to przefiltrować. Mam w związku z tym dla Was
> specjalistów pytanie: jaki filtr zastosować , o jakiej wielkości,

Zajrzyj na: http://colisa.com.pl/ , lub na witrynę jakiegokolwiek
innego internetowego sklepu akwarystycznego. W każdym jest dział
poświęcony oczkom wodnym, tam dobierzesz sobie od powiedni sprzęt.
ps. znam tylko ten adres ponieważ jest blisko mnie i mam transport za
darmo :-))

pozdrawiam:-)
Sławomir J. Marusiński
Gdańsk; GG 5420750
www.marusinski.prv.pl

3. Data: 2003-05-10 12:19:03

Temat: Odp: filtrowanie stawu
Od: "yogi" <y...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tylko reczne wybieranie

4. Data: 2003-05-11 06:01:13

Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Ja mam lampkę uv mocowaną na filtrze zewnętrznym. I jestem zadowolony. Zrób
jakiś skalniak i schowaj tam filtr. A co do przepływu to ja bym się tego nie
obawiał. U mnie działa.

Autor

planowanie
Orzechy włoskie