planowanie

1. Data: 2003-05-08 00:06:05

Temat: planowanie
Od: "Michal Misiurewicz" <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Zaczynam coraz konkretniejsze planowanie, bo w poniedzialek
juz wyjezdzam (i nie bede mial dostepu do grupy). Jak juz kiedys
pisalem, nie bede mogl zostac 2 dni :-(, a wiec mam nastepujace
pytania:
1) W sobote o ktorej godzinie sie impreza zaczyna?
2) Czy ktos wraca do Warszawy w sobote wieczorem?
Ewentualnie moglbym pewnie wrocic w niedziele rano, ale
wtedy powstaje kwestia noclegu, a jakos nie jestem
entuzjastycznie nastawiony do wozenia przez ocean
spiwora na jedna noc.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

2. Data: 2003-05-08 00:08:11

Temat: Re: planowanie
Od: b...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wtedy powstaje kwestia noclegu, a jakos nie jestem
> entuzjastycznie nastawiony do wozenia przez ocean

Bogusław będzie się czaił na gości od rana.
Czarnowidz ostrzegał wczoraj przed przymrozkami do -6st,
więc śpiwór pod gołym niebem.....:)))

Pozdrawia boletus

3. Data: 2003-05-08 14:26:34

Temat: Odp: planowanie
Od: "Katarzyna Tkaczyk" <k...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:Nbhua.10385$V...@t...neo.rr.com...
> [...]
> pytania:
> 1) W sobote o ktorej godzinie sie impreza zaczyna?

Nie wiem jak inni ale my planujemy przybyć w sobote między 10-tą a 11-tą o
ile nasz samochodzik nie zastrajkuje po drodze:-))
Wracamy tego samego dnia
--
Pozdrawiam, Kaśka

4. Data: 2003-05-08 16:07:50

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wtedy powstaje kwestia noclegu, a jakos nie jestem
> entuzjastycznie nastawiony do wozenia przez ocean

Michał nie ma problemu, będzie gdzie przenocować , możesz spokojnie
zaplanować powrót na niedzielę.
Zarezerwowałem miejsce dla Ciebie i Basi, oczywiście w oddzielnych pokojach
:-)
Impreza zacznie sie prawdopodobnie rano, ale kontakt ze mną i Grzegorzem
naszym KaOwcem przez cały czas- będziemy pilotować zagubionych.
Podaję ponownie moją komórkę 0601-22-54-27
Pozdrawiam, Bogusław Radzimierski

5. Data: 2003-05-08 21:33:16

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) writes:

> Impreza zacznie sie prawdopodobnie rano, ale kontakt ze mną i
> Grzegorzem naszym KaOwcem przez cały czas- będziemy pilotować
> zagubionych.

No, już wiem, że Igor wyjeżdża ok. 8, więc my będziemy jakieś 3
godziny później, między 11 a 12 i wtedy oddam się do dyspozycji :)

Pozdrawiam,
Grzesiek

PS. Czy ktoś jadący z Warszawy samochodem znajdzie czas i miejsce, aby
przewieźć mi małe conieco z Wa-wy do Łodzi?
--
Pewien starzec z przedmieścia Bostonu
Wpadł przypadkiem do garnka bulionu;

6. Data: 2003-05-12 07:41:45

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Bogusław Radzimierski wrote:
> Impreza zacznie sie prawdopodobnie rano, ale kontakt ze mną i Grzegorzem
> naszym KaOwcem przez cały czas- będziemy pilotować zagubionych.
> Podaję ponownie moją komórkę 0601-22-54-27

Komorka komorka, ale dla tych, co nie dosc, ze spieszeni, to jeszcze nie
jednokomorkowcy, to moze jakies drogowskazy przy drogach? Bo jak ja bede
od jakiegos wiejskiego autobusu na autopietach przemierzac jakies pola w
poszukiwaniu TEGO miejsca, to skad ja zadzwonie, ze nie moge znalezc? :(

Pozdrawiam,
robal.

PS. Ale za bardzo sie tymi drogowskazami tez nie przejmus, bo jeszcze
niestety nie wiem, czy mi wyjazd sluzbowy nie wypadnie
piatkowo-poniedzialkowy :(

7. Data: 2003-05-12 08:10:15

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gamon'" <r...@g...pl> wrote in message
> [...]
> od jakiegos wiejskiego autobusu na autopietach przemierzac jakies pola w
> poszukiwaniu TEGO miejsca, to skad ja zadzwonie, ze nie moge znalezc? :(

No właśnie, bo gdzie jest Stryków/Swędów to już wiem, ale nie będę przecież
po całej wsi jeździć/biegać krzycząc "Bogusławie! Gdzieżeś Ty, ach
gdzieżeś!"
Coś była niegdyś mowa o jakimś parkingu, coś bliższego na ten temat?

Pozdrawiam, Basia.

8. Data: 2003-05-12 08:53:22

Od: Gamon' <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc!

Basia Kulesz wrote:
> No właśnie, bo gdzie jest Stryków/Swędów to już wiem,
Tylko czy ten Strykow, to TEN Strykow?

> ale nie będę przecież
> po całej wsi jeździć/biegać krzycząc "Bogusławie! Gdzieżeś Ty, ach
> gdzieżeś!"
D;aczego nie? Byloby fajnie. A jakby sie telewizja pojawila, to i grupe
bys rozslawila ;)

> Coś była niegdyś mowa o jakimś parkingu, coś bliższego na ten temat?
A nie moznaby jakiegos dyzurnego na stacji zostawic? Stalby z takim
transparentem z narysowanym jakims chwastem albo cos i napisem:
pl.rec.O!Grody! ;)

Pozdrawiam,
robal.

9. Data: 2003-05-12 08:56:12

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Basia Kulesz <b...@i...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b9nl1i$og8$...@n...news.tpi.pl...

> No właśnie, bo gdzie jest Stryków/Swędów to już wiem, ale nie będę
przecież > po całej wsi jeździć/biegać krzycząc "Bogusławie! Gdzieżeś Ty,
ach > gdzieżeś!"

To nie jest taka duża wieś :-))
Pozdrawiam :-)
Janusz

10. Data: 2003-05-12 09:21:29

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> [...]
> dyskusyjnych napisał:b9nl1i$og8$...@n...news.tpi.pl...

> przecież > po całej wsi jeździć/biegać krzycząc "Bogusławie! Gdzieżeś Ty,

Czyli pukać do każdej chałupy po kolei?

Przerażona, Basia.

P.S. Naprawdę proszę o jakieś dane - kiedyś zgubiłam się na autostradzie,
więc tym bardziej w takiej skomplikowanej wsi...

Orzechy włoskie
pytanie o męczennice
Problemik
Zaniedbany trawnik