filtry zmiękczające

1. Data: 2005-02-08 20:59:01

Temat: filtry zmiękczające
Od: "leszek" <z...@U...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nabyłem nową pralkę, nabyłem też Calgon...
Poczytałem to i owo, i wychodzi na to, że Calgon dla naiwnych jest :). A ja tylko o
praleczkę chciałbym zadbać - wodę w domu mam okrutnie twardą.
Zacząłem więc zastanawiać się nad filtrami zmiękczającymi wodę.
Możecie coś polecić? Coś co ją naprawdę zmiękcza a nie "czaruje". Filtr miałby tylko
i wyłącznie pralkowe zastosowanie, więc jakieś uzdatniająco-uzdrawiające filtry nie
są mi potrzebne.
I przy okazji - gdzie można nabyć coś taniego/jednorazowego do sprawdzenia twardości
wody?
Chciałbym po zamontowaniu filtra sprawdzić, czy rzeczywiście zmiękcza wodę i w jakim
stopniu.

Pozdrawiam
Leszek

2. Data: 2005-02-08 21:42:46

Temat: Re: filtry zmiękczające
Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

leszek wrote:
> Zacząłem więc zastanawiać się nad filtrami zmiękczającymi wodę.

Słusznie! :-)

> [...]
> uzdatniająco-uzdrawiające filtry nie są mi potrzebne.
> I przy okazji - gdzie można nabyć coś taniego/jednorazowego do

Jedno i drugie kupisz w każdym technicznym hipermarkecie, szukaj
stoiska z filtrami a tam pytaj o:
- filtr zmiękczający wode do pralki
- zestaw testów do wody.

Przykładowe wykonanie takiego filtra:
http://www.aquafilter.pl/pl/prod/spec-pralk.html

J.

4. Data: 2005-02-10 13:47:00

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Maniek" <m...@a...poczta.fm> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Użytkownik "leszek" <z...@U...onet.pl> napisał w
> wiadomości
> Nabyłem nową pralkę, nabyłem też Calgon...

Odpisuj pod cytatem, a ten przycinaj, ok?

A na temat Calgonu poczytaj sobie w archiwalnych postach, w tym np.
dyskusja sprzed kilku dni: "Kula zmiękczająca wodę - jak to działa?"

J.

5. Data: 2005-02-10 14:58:48

Od: "Maniek" <m...@a...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

o kuli czytałem ale że calgon na tej samej zasadzie tonie bardzo kumam ale
juz googloje
Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w
wiadomości news:cufokl$fqc$1@news.mch.sbs.de...

6. Data: 2005-02-10 15:00:06

Od: "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

>o kuli czytałem ale że calgon na tej samej zasadzie tonie bardzo
>kumam ale
> juz googloje
> Użytkownik "Jarek P." <jarek.p@spam_jest_beee_gazeta.pl> napisał w

Przeczytałeś cały wątek? Czy tylko część, tak jak z mojej powyższej
wypowiedzi?
(Bo ta o odpisywaniu pod przyciętym cytatem najwyraźniej Ci
umknęła...)

J.

7. Data: 2005-02-10 17:10:53

Od: "Witek" <w...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora