firany

21. Data: 2011-01-31 21:14:18

Temat: Re: firany
Od: Osadnik <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-01-31 21:19, Przesmiewca pisze:

> To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?

Nie, od tego jest wentylacja.

22. Data: 2011-01-31 21:46:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 21:06:36 +0100, Osadnik napisał(a):

> Jak mam wdychać kurz z firanki jeśłi ona sobie tylko wisi?

A powietrze sobie u Ciebie w domu tak tylko stoi, stoi, i nic? Bezruch
absolutny?
3-)

> Teraz urz
> wdycham bo fruwa po podłodze i we wszystkei zakamarki.

No właśnie - bo trzeba jednak sprzątać, a nie unikniesz tego, łapiąc kurz w
firankę.
Twoja teoria o tym, że kurz grzecznie skieruje się wyłącznie do firanki,
zamiast osiadać wszedzie równo, jest dosyć humorystyczna 3-)

23. Data: 2011-01-31 21:48:28

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 21:19:28 +0100, Przesmiewca napisał(a):

> To akurat prosto wytlumaczyc. HINT: otwierasz okna?

A drzwi?
A czy przechodzi obok okna? A czy może czasem zdarza się przeciąg? A czy
ogrzewanie i wentylacja działa, powodując ruchy powietzra niezależne od
woli ich właściciela? - kurz bardzo lubi podróże za friko, także ten
siedzący chwilowo na firance :-)

24. Data: 2011-01-31 21:49:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Jan 2011 22:14:18 +0100, Osadnik napisał(a):

> Nie, od tego jest wentylacja.

He he :-)

25. Data: 2011-01-31 22:16:17

Od: Przesmiewca <p...@v...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Osadnik <o...@w...pl> napisał(a):

>Nie, od tego jest wentylacja.

O rany, to w wyziewach niezlych zyjesz.
Warto czasami zajrzec do intrukcji.

Nowe rozliczenia zuzycia gazu [Szczecin]
Czym pomalować stół?
Pralka - jak zdiagnozować usterkę?
Jakie żarówki do żyrandola?
Pralka