firma Agata - meble kuchenne/Warszawa - ostrzegam

1. Data: 2001-11-12 15:51:11

Temat: firma Agata - meble kuchenne/Warszawa - ostrzegam
Od: "bart" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak ktos sie zdecyduje u nich kupic meble to uwazajcie:

- projektant nie umie projektowac - zle wszystko zmierzyl i 5 tygodni w
plecy
- bez przerwy cos doliczaja do rachunku, a jak sprawdzisz, to okazuje sie,
ze wcale tego nie zamawiales
- niezbyt uprzejmi, placisz oddzielna kwote za transport i oddzielna za
wniesienie (o czym mowia w ostatniej chwili)

To tyle.
Pozdr.
Bart

Ps. Nie chce robic klopotow firmie, ale chce oszczedzic klopotow dobrym
ludziom.

1. Data: 2001-11-12 16:37:03

Od: "Witek K." <w...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam Szanownych Grupowiczow,

napisalem tego posta nie po to, zeby w jakis sposob wpedzic wlasciciela
firmy w klopoty, ale zeby ostrzec Was - potencjalnych klientow. Ale do
rzeczy:

Pod koniec zeszlego roku postanowilem zabudowac swoja kuchnie meblami. Po
przejrzeniu kilku ofert zdecydowalem sie na firme MIREX, siedziba ul.
BLEKITNA 111 w Warszawie. Umowilem sie z przedstawicielem, ktory wzbudzil
moje zaufanie. Uzgodnilismy projekt zabudowy kuchni (ze wzgledu na
"niekonwencjonalne" uksztaltowanie kuchni, wszystkie meble mialy byc
zrobione "na miare") oraz cene, ktora miescila sie w sredniej rynkowej.

W grudniu 2000 r. podpisalismy umowe, zgodnie z ktora kuchnia miala byc
gotowa na koniec STYCZNIA 2001 r.

I od tego momentu zaczely sie schody...

Fronty do szafek kuchennych, ktore przywieziono W POLOWIE STYCZNIA, nie byly
tymi, ktore zamowilem. Na nowe fronty czekalem 3 tygodnie. Panowie z MIREXa
weszli z wlasciwymi frontami dopiero w POLOWIE LUTEGO. Prace szly
slamazrnie. A szerokosc kuchni wynosi zaledwie 3 m dlugosci!
Mimo ze czas lecial, panowie z MIREXu przychodzili coraz rzadziej.
W koncu doszlo do takiej sytuacji, ze musialem wydzwaniac do firmy, zeby
laskawie przyslala monterow by dokonczyla ten bajzel jaki zostawili!
Umawialem ich np. na sobote, dostawalem potwierdzenie, ze przyjda... i NIE
przychodzili!!! Tak bylo kilka razy!!! Skandal i totalny brak poszanowania
klienta.
Nie pomagaly zadne telefony, skargi, grozby i szantaze.

W koncu w POLOWIE CZERWCA, czyli niemal 5 MIESIECY PO TERMINIE ustalonym w
umowie zakonczono montaz kuchni.

Moje niemile doswiadczenia z firma MIREX zainspirowaly mnie do tego, żeby
ostrzec innych w kontaktach z ta firma.
pozdrawiam serdecznie
WK

1. Data: 2001-11-13 08:00:03

Od: "_Taunus_" <t...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witek K. napisał(a) w wiadomości: <9sotsm$u3$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>"niekonwencjonalne" uksztaltowanie kuchni, wszystkie meble mialy byc
>zrobione "na miare") oraz cene, ktora miescila sie w sredniej rynkowej.

wiemy, wiemy - ile razy mozna to puszczac na grupe ?? - jak ktos szuka
info - wejdzie do archiwum i wpisze Mirex - znajdzie kilka Twoich postow
(identycznych zreszta)

pozdrawiam,
_Taunus_

1. Data: 2001-11-13 09:24:42

Od: "T.Zon" <z...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

_Taunus_ napisał(a) w wiadomości: <3bf0d2e8$1@news.vogel.pl>...
>wiemy, wiemy - ile razy mozna to puszczac na grupe ?? - jak ktos szuka
>info - wejdzie do archiwum i wpisze Mirex - znajdzie kilka Twoich postow
>(identycznych zreszta)

Nacial sie to ostrzega innych :-))

Zeby troche rozjasnic to polecam HTH. Pomiar OK, projekt robilismy 2
tygodnie za kazdym razem dostawalismy wydruki komputerowe jak to bedzie
wygladalo i wybrzydzalismy ile wlezie :-)), 3 tygodnie dostawa, montaz zajal
panom 2 albo 3 dni z duza iloscia docinania do projektu z typowych
ukladanek. Montaz niestety platny ok 10% ale warto bo robia super robote.
Cena ok 20 tys za 5 metrow

Pozdrawiam
Zonzi

1. Data: 2001-11-13 14:48:56

Od: "Teo" <a...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

T.Zon <z...@s...pl> napisal:

> Zeby troche rozjasnic to polecam HTH.
> Cena ok 20 tys za 5 metrow

Coz, jezeli ktos ma "duzo za duzo" pieniedzy, to HTH jest rzeczywiscie
godnym polecenia rozwiazaniem...

Pozdrawiam

Teo

1. Data: 2001-11-14 09:52:02

Od: "Joanna" <dziabong1721@NO_SPAMgo2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Teo <a...@h...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9srbdg$loh$...@p...nask.waw.pl...

> Coz, jezeli ktos ma "duzo za duzo" pieniedzy, to HTH jest rzeczywiscie
> godnym polecenia rozwiazaniem...

Zastanawiam się czy ta cena dotyczy samych mebli czy ze sprzętem. Ja za 8 m2
zapłaciłam nie cale 13 tys. Dodam, że zamówiłam meble drewniane. W tym już
wliczono montaz. Fakt, że uzyskałam bardzo dużą zniżkę, ale nawet bez żniżki
cena była dużo poniżej 20 tys.

Joanna

Jaka wneka na pralke?
Czy kable muszą byc w peszlu?
klimatyzatory
czy parapety grub 2,7 cm wystarczą czy dac grubsze ?
Jak się nazywa???