firma FAGOR

1. Data: 2003-12-30 10:22:15

Temat: firma FAGOR
Od: "Rafał" <r...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Czy może ktoś słyszał o firmie FAGOR? Interesuje mnie zakup u nich płyty
grzewczej, piekarnika, zmywarki, ponieważ mają dość fajne promocje cenowe?
Np. H-185 - Wielofunkcyjny piekarnik elektroniczny za około 2000 zł (o ile
mnie pamięć nie myli)
Usłyszałem o nich niedawno i zastanawiam się czy jest to "dobra" firma?
Czy moglibyście podzieliś się ze mną opiniami na ich temat?

pozdrawiam
Rafał

1. Data: 2003-12-30 15:08:08

Temat: Re: firma FAGOR
Od: " " <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Rafał <r...@w...pl> napisał(a):

> [...]
> Usłyszałem o nich niedawno i zastanawiam się czy jest to "dobra" firma?
> Czy moglibyście podzieliś się ze mną opiniami na ich temat?

Mój ranking to:
-Miele
-Bosch-Siemens
-Elektrolux-AEG-Zanussi
-Gorenje (pralki i lodówki)
-Brandt (Pralki i lodówki)
-Fagor (pralki i lodówki)
-Amica (kuchnie)
-Fagor (kuchnie)
-Mastercook
-Ariston-Indesit (kuchnie i pralki)
-Amica (lodówki, pralki i zmywarki)
-Candy
-Brandt (zmywarki)
-Ariston-Indesit (lodówki, zamywarki)
-Ardo
-Whirlpool-Ignis-polar
-Hairy
-Beko

A tak poza tym Mastercook to też Fagor.

1. Data: 2003-12-30 20:11:24

Od: Wojciech Ściesiński <w...@N...prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mój ranking to:
> -Miele
> -Bosch-Siemens

Czy mogę wiedzieć na czym oparłeś swój ranking ? Jestem u progu decyzji
o zakupie zmywarki i myślę nad Aristonem-Indesitem (tak wiem ... ->
http://ag.bocznica.org ;-) ) lub Whirlpoolem i zastanawia mnie ich niska
pozycja.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

Pozdrawiam :-)

--
Wojciech Ściesiński
w...@N...prv.pl

1. Data: 2003-12-31 09:17:14

Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> Mój ranking to:
> [...]

A pralki LG gdzie bys ustawil w swoim rankingu ?

Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
ICQ:54914949 | GG:17979

1. Data: 2003-12-31 12:18:45

Od: " " <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Maciej Machacz <x...@i...pl> napisał(a):

> Użytkownik <z...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości

> A pralki LG gdzie bys ustawil w swoim rankingu ?

Na moim terenie są śladowe ilości LG.
Nie naprawiałem jeszcze takiego sprzętu i dlatego
nie mam o nim zdania.

1. Data: 2003-12-31 12:19:20

Od: " zayzayer" <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2003-12-31 22:07:19

Od: antekant <A...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

z...@W...gazeta.pl wrote:

> Mój ranking to:
> [...]

Zapomniales o dwoch niezlych, mowiac oglednie, firmach: SMEG i HOOVER.
SMEG jest przed Miele, Hoover za Miele, ale przed Boshem/Siemensem, w
kazdym asortymencie AGD.

1. Data: 2004-01-02 13:04:51

Od: " " <z...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

antekant <A...@n...net> napisał(a):

> Zapomniales o dwoch niezlych, mowiac oglednie, firmach: SMEG i HOOVER.
> SMEG jest przed Miele, Hoover za Miele, ale przed Boshem/Siemensem, w
> kazdym asortymencie AGD.

Chyba się Ciebie żarty trzymają.
Fakt, że ze Smegiem nie miałem dużo do czynienia,
ale z tego co już zobaczyłem to ma dosyć niezły
sprzęt grzejny. Postawiłbym go na równi z Elektroluxem.
Podobnie jest z lodówkami. Natomiast zmywarki ma słabe.
Nie lepsze od Whirlpoola. W sumie nie aż taka rewelacja.
W największym błędzie jesteś co do jakości Hoovera.
Ta firma zagrywa bardziej nieuczciwie niż Whirlpool.
Przecież w środku to jakość Candy, a ceny z kosmosu.
Typowy sprzęt dla naiwnych, którzy za firmę (kiedyś była
niezła) i jakieś świecidełka są w stanie kilkakrotnie
przepłacić :) DO nie dawna było jeszcze gorzej bo tańszy
Hoover był robiony w firmie Antonio Merloni (ta od Ardo).
Widziałem to na własne oczy. Hoovera proponuję omijać
bardzo szerokim łukiem.

Piece CO
[kolory] granat, klon i co jeszcze?
Pianka / gąbka - gdzie kupić?