firmy ogrodnicze

1. Data: 2000-01-24 15:31:02

Temat: firmy ogrodnicze
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Do wiosny jeszcze troche, wiec pracuje obecnie nad probnym katalogiem firm
ogrodniczych lub zwiazanych jakkolwiek z ogrodnictwem. Jesli ktos z
listowiczow lub rodziny prowadzi jakas firme o takim profilu moze zechce
wypelnic formularz na stronie http://iko.canpol.pl/formularz.htm.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

1. Data: 2000-01-25 08:49:34

Temat: Re: firmy ogrodnicze
Od: "Andrzej Opejda" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Zapomnialem dodac, ze w informacjach o firmie mozna sie sporo rozpisac,
nawet do 1/2-1 strony A4.

A...@w...pl
http://www.sieciogrod.w.pl

Andrzej Opejda <o...@p...com> wrote in message
> [...]
> ogrodniczych lub zwiazanych jakkolwiek z ogrodnictwem. Jesli ktos z
> listowiczow lub rodziny prowadzi jakas firme o takim profilu moze zechce

Co tu u Was tak nudno?
-22 w sobote
nowa strona ogrodowa
Witam wszystkich grupowiczów i mam pytanie.
Ogrodnictwo naturalne