fisiodiur

1. Data: 2006-02-19 10:04:41

Temat: fisiodiur
Od: "Magdalena Wojciechowska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam!

chcialabym zasiegnac opinii osob,ktore ow specyfik stosowaly,poniewaz sama
reklama jest bardzo przekonujaca

czy faktycznie spadek wagi i lepsze samopoczucie,zwiazane z detoksykacja
organizmu nastepuje w ciagu siedmiu dni??

2. Data: 2006-02-19 10:57:00

Temat: Re: fisiodiur
Od: "Mancer" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Magdalena Wojciechowska" <m...@t...pl> wrote in message

> chcialabym zasiegnac opinii osob,ktore ow specyfik stosowaly,poniewaz
> sama reklama jest bardzo przekonujaca

Ja nie stosowałem :) Większość reklam stara się być jak najbardziej
przekonująca. Na tym to właśnie polega :)

> czy faktycznie spadek wagi i lepsze samopoczucie,zwiazane z
> detoksykacja organizmu nastepuje w ciagu siedmiu dni??

To lekki diuretyk. Waga na pewno spadanie. Razem z nią też cellulitis.
W magiczną detoksykację nie wierzę ;-). Z samopoczuciem może być różnie.
Możliwe jest mi. osłabienie. Odwodniona np. o wiele szybciej się upijesz
na imprezie.

Tyle, że efekt jest krótkotrwały. Tłuszczu w ogóle od tego nie ubywa.
Zbijasz jedynie parę kg wody w organizmie poniżej swej naturalnej
granicy. Obwody spadną. Ale po odstawieniu w ciągu kilku dni i tak wszystko
wróci do normy.

--
Wojciech "Mancer" Przbysz
GG: 8994200 mail: mancer at o2.pl

3. Data: 2006-02-20 07:47:07

Od: "Magdalena Wojciechowska" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mancer" <m...@o...pl> napisał

> [...]
> W magiczną detoksykację nie wierzę ;-). Z samopoczuciem może być różnie.
> Możliwe jest mi. osłabienie. Odwodniona np. o wiele szybciej się upijesz

w jaki sposob roztwor wodny ekstraktu ziol wplynie na oslabienie?chyba,ze w
tym czasie nic sie nie je;)no nie wiem,czy magiczna,niestety nie umiem
dotrrezc do badan prowadzonych nad tym specyfikiem

> [...]
> Zbijasz jedynie parę kg wody w organizmie poniżej swej naturalnej
> granicy. Obwody spadną. Ale po odstawieniu w ciągu kilku dni i tak

ale przeciez specyfik trzeba pic rozcienczony z woda (zdaje sie,ze w litrze
wody),zalecane jest stosowanie w tym czasie diety niskokalorycznej i tylko
to jest gwarantem spadku wagi

chodzi mi glownie oto,czy oczyszcza organizm,czy nie

dziekuje i pozdrawiam

4. Data: 2006-02-20 13:54:12

Od: "ali " <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Wojciechowska <m...@t...pl> napisał(a):

> [...]
> to jest gwarantem spadku wagi
>
> chodzi mi glownie oto,czy oczyszcza organizm,czy nie

generalnie działanie ziół i innych cudownych leków polega na oddziaływaniu
na receptory organów wewnętrznych pobudzających lub hamujących ich działanie
i to jest ta cała tajemnica
oczyszczające przyśpieszają funkcje wydalnicze i nic więcej

5. Data: 2006-02-23 14:20:31

Od: "Panna Right" <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Wojciechowska" <m...@t...pl> napisał:

> chodzi mi glownie oto,czy oczyszcza organizm,czy nie.

Niestety nie wiem, czy ta mała flaszka ziołowa za 66, 90 zł oczyszcza
organizm, czy nie.
Jak to sprawdzić? W zakładzie toksykologii? Tam szuka się konkretnej
substancji, a producent magicznej mieszanki "fisiodiur" nie wtajemnicza
nas, jakich trucizn pozbędziemy sie pijąc ten eliksir.
Bo wiesz, takie gadanie o "oczyszczaniu organizmu z nagromadzonych trucizn"
KOMPLETNIE nic nie mówi.

pozdr, Iza

co o tym sadzicie?
co o tym sądzicie ?